Anonym bruker Skrevet 2. april 2012 #1 Skrevet 2. april 2012 Hei! Vet ikke om noen har lignende erfaring, er ganske forvirret så skriver det ned her. Etter fødsel i mars 2011 har jeg fremdeles ike fått tilbake mens. Fikk masse el-slim tirsdag forrige uke. Tok el-test onsdag morgen og dne var klinkende positiv. Like sterk, eller noe sterkere enn kontrollstreken. Slimet fortsatte, og jeg bestemte meg for å teste til den ble negativ igjen. Like positiv dagen etter! Og dagen etter der igjen. Ikke mere positiv. Men helt lik. Teststreken er noe tynnere, men absolutt like mørk som kontrollstreken. Tok pause med testing. Fikk mere slim i går kveld (det kan også ha vært sædrester fra dagen før, er søren ikke lett å se!). Tok el-test i morgenurin i dag morges og den er ved det samme! Strekene er like. Har tatt flere g-tester og de er så negative at jeg får vondt i øyet av å stirre å hvitheten;) Hadde stikkinger/løs mage og slikt fra onsdag til og med lørdag. Føltes veldig el-aktig ut. Nå har det gitt seg helt. Er vel bare å stålsette seg og prøve å tenke på noe annet. Mest sannsynlig er det kroppen min som prøver å komme i gang med eggløsning, men som sliter bigtime med akkurat det;) Jeg har tidligere tatt el-tester som har vært svært negative. Så jeg vet at testene ikke er slik hele tiden, altså at jeg har et permanent forhøyet nivå av lh. Skummelt å google slikt (som jeg såklart gjorde...). Leser at positive el-tester mange dager på rad er tegn på pcso o.l. Jeg har imidlertid tidligere vært hos gynekolog for sjekk, og jeg har ikke fått kommentarer på at jeg har cyster etc. Burde jeg oppsøke gynekolog, eller ta tiden til hjelp og innse at nr. 2 ikke kommer til å innta livmoren min med det første... :/ Har sluttet å amme. Så det skulle ikke "klusse" med hormonene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå