Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Slenger på et spørsmål her jeg også: blir anonymfunksjonen borte fra assistert befruktning (og andre steder det ikke er behov for å være anonym)? Det hender det slenger innom en og annen småspydig anonym der. Det er ganske sårt å "måtte" tilhøre akkurat det forumet, så tilleggskommentarer fra anonyme som slenger innom er ikke alltid så greit å måtte forholde seg til i tillegg til alt annet som rører seg i forbindelse med ass. befruktning.

Annonse

Jeg kommer til å savne anonymfunksjonen. Det er ikke all en vil være åpen om og ikke har han alltid lyst til å bli gjenkjent.

Ikke alle er like åpne om dette emne.

Så min mening, jeg er i mot det.

men vi har aldri hatt anonymknapp der før på det gamle forumet heller! Og det er ikke hyggelig når flere skriver spydige kommentarer på inlegg, som egentlig bare handler om hvordan verden føles mot os.. vi har ikke valgt å være barnløse, og det kan kanskje høres ut som vi ikke unner andre å være gravide/få barn innimellom, og da er det faktisk godt å kunne lufte det uten stygge svar! ( for de som klarer det på første forsøk forstår faktisk ikke hvordan det er!)

Vi er alle i samme situasjon der inne, og derfor er det godt å få luftet seg litt!

og du kan jo fritt oprette et nytt nick/brukernavn du kan gjemme deg bak med de tingene du ikke tør¨å være "degselv/åpen) om... så ser faktisk ikke problemet med å fjerne den... *sukk*

Jeg har blitt gjenkjent på skrivemåten min, uten at jeg har lagt noe personlig info som skal kunne spore tilbake til meg.

Jeg har byttet nick 3 ganger pga det.

Jeg har ALDRI opplevd noen spydige kommentarer inne på assisent befruktning. Verken før eller etter at Barn i Magen ble ny.

Jeg synes anonymknappen er et nødvendig redskap her inne. Det er eneste grunnen til at jeg har blitt, etter at barn i magen ble ny. Likte ikke forandringen ellers på barn i magen.

Så vidt jeg har opplevd, kan en bare ha et nick her inne. Så da blir det tungvint å måtte forandre nick hele tiden.

Annonse

Hei Elin!

Det er 16 stykker som har svart på spørsmålet om anonymfunksjonen. 15 ønsker den bort, 1 ønsker å beholde. Så da er det mest stemning for å fjerne anonymfunksjonen.

Fortsatt god påske!

oprett ny mailadresse først da vel? yahoo.com f.eks...

Hvorfor det?

Hva skal jeg med to mailadresser?

Kjære moderatorer!

Når dere ble "ny", så fikk dere veldig mye kritikk. Jeg var en av de som var misfornøyd med det nye forumet. Men valgte å bli en stund til, nettopp fordi her kunne jeg være meg selv i noen innlegg og anonym i noen. Spesielt for meg var og er det viktig at jeg kan være anonym i assisterende befruktning. Dette emne er jeg ikke åpen i. Jeg ønsker ikke at noen kunne gå inn på mitt nick og finne ut hvilken innlegg jeg har skrevet i.

Fjerner dere den funksjonen, mister dere brukere. Jeg vet at flere tenker som meg. Spørsmålet ang anonymknappen kom opp i påsken, og da er det ikke verdens største aktivitet.

Nei, jeg får finne meg et annet forum, hvor jeg kan være meg selv i noen innlegg og anonym der jeg trenger det.

http://www.klikk.no/forum/barnimagen/index.php/topic/143925206-anonymfunksjonen/

Hei igjen, Elin!

Diskusjonen pågår fortsatt, så jeg linker tråden her, og så får dere bestemme om anonymfunksjonen består eller blir tatt bort. De fleste vil ha den bort, men det er stor motstand fra de få dom vil beholde den.

Dersom dere fjerner anonymknappen, så tvingere dere oss som ønsker å være anonym til å fortelle sitt nick eller ha en bruker konto til med et annet nick.

Av og til så kan det være veldig godt å være anonym, når en skal spørre om ting.

Jeg er sterkt I MOT at den forsvinner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...