Gå til innhold

Klarer dere og å se streken?

Anbefalte innlegg

http://lilletrille89.blogspot.com/

Testen ligger her inne. Denne ble tatt på lørdag 14 dpo men i dag trur eg testen var noe tull med for ble berre halv strek fra oppe og til midten å hos legen ble de negativ så tok blodprøve og men får jo ikke svar enda.

Problemet er at eg sko ha sluttet på medisiner etter fryseforsøk i går om de ikke gikk, di ringer meg ikke før etter påske:S

Skal eg ta de som negativ test eller skal eg prøve å teste om noen dager å vente på blodprøven før eg slutter på medisinene. skal gå på di til uke 9 om eg er gravid så blir så usikker:(

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143924243-klarer-dere-og-%C3%A5-se-streken/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var en merkelig strek, men den er jo der. Om du går på medisiner du skal gå på som gravid, ville jeg ikke sluttet på dem når det er en strek på graviditetstesten. Det er vel ikke farlig å fortsette på medisinene? Hvis ikke, ville jeg fortsatt på medisinen og testet igjen på onsdag. Lykke til, håper det ordner seg!

Annonse

Annonse

Jeg fikk to helt forskjellige streker med billigtester.. Det var med samme urin, med bare et par minutters mellomrom. Den føste ble så klar at man fint kunne se den uten å myse, den andre ble betraktelig mye svakere.. Jeg ville også tatt en CB digital :) Lykke til :)

Jeg fikk veldig svakt og utydelig svar på billigetester.. Men når jeg tok en vanlig cb, så kom teststreken opp samtidig som kontroll streken. Så ikke alltid lurt og stole på billigtestene ja..

Lykke til Yasmin. Heier på deg!!!!

Legekontoret sa ikke noe om at di hadde stengt i dag:/ vente ei uke på svar då:/ teste streken var tydlig i dag men svak som di har vert hver dag:/ skal kjøpe en vanlig clearblue i dag tenke eg så eg kan ta i måren:)

Mine billigtester og også forholdvis svake, særlig før ikm.. da jeg tok en cb digital med ukeindikator 12 dpo (positiv) var ikke streken på billigtester sånn kjempe sterk.. Lykke til og hold oss oppdatert :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...