Lilje<3 Skrevet 2. april 2012 #2 Skrevet 2. april 2012 jeg har vært der. Veldig glad for at jeg dro. Ikke minst fordi du får omvisning på fødeavdelingen. De viste også en film helt på slutten sånn at de som ikke ønsker å se den kan gå. For det var jeg litt nervøs for. Ville ikke bli tvunget på en film om fødsler.
turbooglykkelig Skrevet 2. april 2012 #3 Skrevet 2. april 2012 Vi er alle veldig forskjellige, men min erfaring er i hvertfall at mer informasjon gjør meg tryggere og en omvisning på nye Ahus gjør godt for de som skal føde der. Det har blitt veldig fint der og jeg (som har født to ganger på gamle Ahus), gleder meg nesten til å føde på Ahus.
Anonym bruker Skrevet 2. april 2012 #4 Skrevet 2. april 2012 Var det mange på kurset, og hadde dere med partner?
Lilje<3 Skrevet 2. april 2012 #5 Skrevet 2. april 2012 var 6 eller 7 par der. Jeg dro alene fordi samboeren min måtte jobbe.
Knøtten2012og2015 Skrevet 2. april 2012 #6 Skrevet 2. april 2012 Hvor langt på vei er man når man kan dra på kurs? :-)
Anonym bruker Skrevet 2. april 2012 #7 Skrevet 2. april 2012 Det står uke 30. http://www.svangerskapskurs.com/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå