Gå til innhold

Hater å kjøre bil......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ei som akkurat har fylt året som hater å kjøre bil...

Hun skriker og hyler etter 5 min, vrir seg og skriker seg vekk (skriker seg vekk daglig ellers også)

Vi byttet til større sete for å se om det hjalp, men nei.. hun hyler like fordømt i multi techen som i babysetet.

Hadde planlagt bilferie til legoland i sommer men vet rett å slett ikke om jeg orker!

Noen som har noen gode råd? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Regner med at hun sitter bakovervendt, hva med å snu henne? jada, bakovervendt er best og blabla, men det er ikke mye sikkerhet i et barn som skriker under hele bilturen og forstyrrer sjåføren. Ville prøvd det, så lenge hun oppfyller vektkravet om 9kg.

Skrevet

Regner med at hun sitter bakovervendt, hva med å snu henne? jada, bakovervendt er best og blabla, men det er ikke mye sikkerhet i et barn som skriker under hele bilturen og forstyrrer sjåføren. Ville prøvd det, så lenge hun oppfyller vektkravet om 9kg.

Skrevet

Enig med hun over her! Verdt ett forsøk:- ) Min snuppe har også alltid vært raskt utålmodig i bil men det ble bedre etter vi gikk over til stort sete. Hun har skjønt at det er mer å se på nå. Har alltid en pose med smoothie i veska, eller ett eple +fruktnett eller noen mariekjeks feks i tilfelle hun slår seg vrang. Er greit når vi er to i bilen for da kan jo den ene sitte bak og underholde men er man alene så¨må man jo komme seg frem.... Vi bor litt utafor byen så har har hun bare blitt nødt til å bli vandt til kjøringen.. Men før måtte det planlegges veldig ifht om hun var begynt å bli trøtt etc.

Skrevet

mulig det er mange som synes det er fy fy, men jeg har kjøpt dvd spiller til å ha i bilen og det fungerer supert her om vi skal på lange turer! :D bruker den ikke til butikken da, men når vi skal reise langt. da koser han seg med teletubbies og jeg slipper å stoppe hver 10'ende meter pga hyl og skrik. :)

Skrevet

Nei hva gjør man ikke for å slippe hyl og skrik;-) Jeg blir i hvertfall en farlig sjåfør om lillemor slår seg skikkelig vrang;-) Hvor kjøpte du sånn en DVD og hva kostet den??

Skrevet

Broren hennes sitter bak med henne, han må sitte ved siden av henne for å følge med om hun skriker seg vekk, heldigvis har det bare skjedd på lavhastighestvei så jeg har stoppet å løpt ut å fått hu til å puste igjen....

Har snakket med lege om den skrikinga som gjør at hun slutter å puste men hu hadde ikke noe annet råd enn at hun ville vokse det av seg og at jeg måtte følge med at hun pustet igjen etter kort tid eller blåse hun i ansiktet....

Får prøve en dvd spiller... hvorfor sier mange at det er fy forresten?

Har ikke så veldig lyst til å snu henne, det er siste utvei......

Skrevet

tror det var leftdal jeg kjøpte min, men de fås på mange butikker. min kosta 1000,- er veldig fornøyd med den. hvis han våkner på bilturen og begynner å hyle så klikker jeg bare på play og vips så koser han seg det siste stykket. :) synes det er bedre enn å måtte snu han allerede nå. er bare 1 år gammel.

Skrevet

Vi hadde også en utålmodig liten tass i bil helt til vi kjøpte DVD spiller. Koster ca 1000. Jeg ville prøvd d før jeg snudde setet!! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...