Ludviksmamma Skrevet 2. april 2012 #1 Skrevet 2. april 2012 Hei. jeg er førstegangsfødende, i uke 25. Jeg kjenner veldig mye liv den ene dagen, for så å oppleve at krabaten er helt rolig de to neste dagene. Så er det fullt "diskotek" en dag, og ikke en bevegelse dagen etter... Blir jo bekymret hver gang disse "hvileperiodene" hans kommer... Noen andre??
Lottis81 Skrevet 2. april 2012 #2 Skrevet 2. april 2012 Ja, jeg har det sånn også. Er like langt som deg og! Noen dager er hun helt rolig og andre så er det masse liv og røre. Tror det er normalt for de har visst lengre soveperioder nå. Men min er begynt å vekke meg på natten nå også, men må vel venne meg til det.....;) kos deg videre i graviditeten!
gutt11spire12 Skrevet 2. april 2012 #3 Skrevet 2. april 2012 Er ganske normalt, var på føden sist i uke 25 fordi han plutselig ble helt rolig en dag, på ul så vi at han sparket som en gal...inn i morkaka MEN fra uke 24 skal man egentlig kjenne spark hver dag, det var da jeg måtte begynne å telle da jeg var med på sparke prosjektet,tell med meg med gullet. Skulle telle 10 spark helst innen 2 timer hver dag fra uke 24. Men vet du hvordan morkaka de ligger? For om den ligger i veien kjenner man vist mindre. Jeg er bare 22 uker,og min krabat har jeg kjent daglig siden uke 17,så om han plutselig ble rolig en dag nå,kommer jeg til å ringe føden for sikkerhets skyld. Så om du ikke har morkaka liggende "feil" ville jeg ringt føden for sikkerhets skyld, alltid bedre med en gang for mye!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå