Gå til innhold

Lite symptomer- fått gutt eller jente? :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tror nok det har litt sammenheng med antall svangerskap, alder og antall barn i heimen også, ihvertfall for min del.

1. Storform, ikke kvalm - gutt

2. Tom for energi, kvalm hele svangerskapet - jente

3. Tom for energi, grisekvalm til uke 20 - helt sikker på at det var jente, men UL har mange ganger vist oss at vi får en gutt ;)

Annonse

Jeg var kjempe dårlig di tre første mnd... Var sikker på jeg skulle få jente fordi alt tilsa det av symptomer osv... men neida... på ul så di en gutt... så symptomer osv er bare myte..... :) Vet dette var for di som ikke var dårlige, men måtter bare svare :)

Jeg var kjempe dårlig di tre første mnd... Var sikker på jeg skulle få jente fordi alt tilsa det av symptomer osv... men neida... på ul så di en gutt... så symptomer osv er bare myte..... :) Vet dette var for di som ikke var dårlige, men måtter bare svare :)

Er bare gøy og høre om det kan være noen sammenheng. :) Begynner å glede meg veldig til å vite nå, vil jo begynne å handle litt utstyr, klær og sånn snart. :)

Annonse

Nr 1:Veldig kvalm,kastet opp døgnet rundt ,sov hele tiden,sov med bøtte i sengen:Gutt

Nr 2:Ikke dårlig i det hele tattt,merket ingenting til kvalme:gutt

Nr 3:Veldig kvalm og kastet opp heletiden frem til 7. mnd:gutt

Nr 4:Kvalm om morningen og ettermiddagen,brekninger,ikke trøtt:Vet ikke kjønnet enda :)

tror ikke at man blir mindre dårlig i guttesvangerskap.Var ikke slik i mitt tilfelle hvertfall.Hører hele tiden at guttesvangerskap er oftest lettere,men det synes ikke jeg,da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...