ØnskerBIM87 Skrevet 2. april 2012 #1 Skrevet 2. april 2012 Er det sånn at når dere nærmere dere mensen så får dere de samme symptomene som mensen? eller kommer ikke de? Jeg merker jo at jeg er kjempe var på om det er mensenlignende symptomer eller noe annet. Og jeg vet at hvis jeg kjenner mensenslignende symptomer så hadde jeg ikke trodd jeg var gravid. ble kanskje litt rart dette, men håper dere skjønner hva jeg mener Kjente dere de "vanlige" mensensymptomene før dere tok en graviditetstest hvor det stod at dere var gravide?
Noregsgard Skrevet 2. april 2012 #2 Skrevet 2. april 2012 De første tegnene på graviditet kan minne om menssymptomer Jeg fikk "menssymptomer" ca 1 uke før mensen var ventet. Vanligvis får jeg de dagen før mensen. Samme murringene i livmor og korsryggen, og ømme bryster.
ØnskerBIM87 Skrevet 2. april 2012 Forfatter #3 Skrevet 2. april 2012 De første tegnene på graviditet kan minne om menssymptomer Jeg fikk "menssymptomer" ca 1 uke før mensen var ventet. Vanligvis får jeg de dagen før mensen. Samme murringene i livmor og korsryggen, og ømme bryster. Jeg tror ikke jeg er gravid nå. skal ha mensen om noen dager men har hatt murringer, og fikk ømme bryster for 2 dager siden. Blir bare gal av alt dette :S
Amedillo Skrevet 2. april 2012 #4 Skrevet 2. april 2012 Jeg også fikk lignende menssymptomer, men litt annerledes. Ømme bryst men brennende smerte og stikk, det pleier jeg ikke ha. Og kjente det var annerledes "mensmurring". Og vondt i korsryggen.
ØnskerBIM87 Skrevet 2. april 2012 Forfatter #5 Skrevet 2. april 2012 Jeg også fikk lignende menssymptomer, men litt annerledes. Ømme bryst men brennende smerte og stikk, det pleier jeg ikke ha. Og kjente det var annerledes "mensmurring". Og vondt i korsryggen. Hmmm. Trodde du at du skulle ha mensen eller hadde du en annen fØlelse?
Amedillo Skrevet 2. april 2012 #6 Skrevet 2. april 2012 Siden alle symptomene var litt annerledes, så hadde jeg en ganske god mistanke om at jeg var gravid. Tok GT en uke før IKM og fikk en ganske svak strek, men den var der Lykke til, krysser fingrene for deg
tyr82 Skrevet 4. april 2012 #7 Skrevet 4. april 2012 Jeg trodde jeg skulle ha mensen, og hadde alle de vanlige "mensentegna". Men den kom ikke, så andre dagen på overtid testa jeg og da var jeg gravid. Og jeg trodde ikke på det. Så du får bare vente og se
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå