missnordheim Skrevet 2. april 2012 #1 Skrevet 2. april 2012 min lille baby vil ikke ta sutt.han er snart 6mnd det hadde vært greit om han kunne det så kanskje han kan begynne å sove på dagen.. er det nown som har noen tips? vi har øvd kanske mye, men det ble bare brekkninger hilsen en litt fortvilet mamma som vil at babyen skal ta sutt
Matrosen og Meg:) Skrevet 2. april 2012 #3 Skrevet 2. april 2012 Her var det mam sine som falt i smak. Men her var det dog heller ingen problemer. Det var den typen som lå i huset når vi kom hjem fra sykehuset, og han tok den med en gang. Jeg har derimot prøvd de fleste andre typer, litt fordi jeg synes mam smokkene har så kjedelige motiver på. Men han skal bare ha mam. Fåes kjøpt i alle matvarebutikker. Vet ikke om du har prøvd denne typen, men kanskje du kan prøve den minste som egentlig egner seg frem til 6 mnd. Den har litt mindre tut. Kanskje de du har prøvd er med litt stor tut på. Har også hørt at noen har dyppet smokken i malt fordi den da smaker søtt. Men ikke noe jeg vil anbefale. Har desverre ingen andre tips.
appelsin Skrevet 2. april 2012 #4 Skrevet 2. april 2012 Vå brukte laaang tid før hun ville ha smokk, men etterhvert tok hun den når hun var trøtt og det er fortsatt eneste gang hun bruker smokk. Ikke til dagdupper, men før hun legges om kvelden. Eneste som funker er NUK sine, og selv om hun snart er ti måneder bruker hun fortsatt størrelse 0-3 måneder:)
Babyønske �� Skrevet 2. april 2012 #5 Skrevet 2. april 2012 Her er det også Mam som har blitt godkjent, hos begge to. (Eldste var riktignok 1 år når han først godtok den, men det var den eneste som ikke var prøvd noe særlig før).
missnordheim Skrevet 2. april 2012 Forfatter #6 Skrevet 2. april 2012 Hvilke har du prøvd da? har prøvd alle typer. til og med de som er helt runde. men nei ville ikke ha
missnordheim Skrevet 2. april 2012 Forfatter #7 Skrevet 2. april 2012 Her var det mam sine som falt i smak. Men her var det dog heller ingen problemer. Det var den typen som lå i huset når vi kom hjem fra sykehuset, og han tok den med en gang. Jeg har derimot prøvd de fleste andre typer, litt fordi jeg synes mam smokkene har så kjedelige motiver på. Men han skal bare ha mam. Fåes kjøpt i alle matvarebutikker. Vet ikke om du har prøvd denne typen, men kanskje du kan prøve den minste som egentlig egner seg frem til 6 mnd. Den har litt mindre tut. Kanskje de du har prøvd er med litt stor tut på. Har også hørt at noen har dyppet smokken i malt fordi den da smaker søtt. Men ikke noe jeg vil anbefale. Har desverre ingen andre tips. har prøvd små fra 0-3 mnd men hjalp ikke det heller
Dini Skrevet 2. april 2012 #8 Skrevet 2. april 2012 Her vil ho kun ha 6 mnd sutten siden hun var nyfødt. morsomt å se på nyfødtavdelingen hvor de måtte gi ho den store sutten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå