Håpefull mars 2012, Varg Skrevet 2. april 2012 #1 Skrevet 2. april 2012 Hei Jeg er nå 4 dager over termin, og har ikke hatt noen tegn til start på fødsel annet enn at slim proppen gikk for mange uker siden
❤snupp(e)❤ Skrevet 2. april 2012 #2 Skrevet 2. april 2012 Heihei Jeg er 1 dag på overtid, og tror slimproppen gikk idag.. åh, jeg er så utålmodig! Har du fått time til overtidskontroll eller?
Håpefull mars 2012, Varg Skrevet 2. april 2012 Forfatter #3 Skrevet 2. april 2012 De ringte faktisk fra sykehuset akkurat nå fått time til onsdag morgen spennende å se hva de sier!
Lilje<3 Skrevet 2. april 2012 #4 Skrevet 2. april 2012 har termin idag. Kjenner ingenting, så dette kan nok ta sin tid. Mamma gikk 14 dager over med alle 3.
Håpefull mars 2012, Varg Skrevet 2. april 2012 Forfatter #5 Skrevet 2. april 2012 Får håpe du slipper å vente to uker da
prøver1991 Skrevet 2. april 2012 #6 Skrevet 2. april 2012 jeg er 8 dager over termin, slimproppen gikk igår, og har ikke andre tegn enn mye kynnere. blir uansett satt igang imorgen
Håpefull mars 2012, Varg Skrevet 2. april 2012 Forfatter #7 Skrevet 2. april 2012 8 dager over huff er du sliten eller går det bra? Er det normalt at de setter igang så tidlig?
bamali 2rosa og 1blå Skrevet 2. april 2012 #8 Skrevet 2. april 2012 Jeg er 7 dager over i dag. Har blødd og hatt masse menssmerter siden i natt. Var på overtidskontroll tidligere i dag, hadde da to cm åpning som hun tøyde til 3-4cm, var moden og avflatet. Hadde også rieaktivitet ifølge ctg. Så noe er i gjære, men jeg sitter nå her enda. Burde vel vaske vindu eller hive meg rundt med mannen for å få litt fortgang, men tror jeg bare tar livet med ro litt til. Blir satt i gang fredag kl tolv uansett å det er ikke lenge til:)
prøver1991 Skrevet 2. april 2012 #9 Skrevet 2. april 2012 8 dager over huff er du sliten eller går det bra? Er det normalt at de setter igang så tidlig? ja, jeg er utrolig sliten, men mest lei! og veldig bekymret, fordi babyen en ca 4,7 kg og det er veldig stort som kan føre til problemer under fødsel. Så det er noe som bekymrer meg. dette er min første barn så jeg vet ikke hva jeg går til heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå