Gå til innhold

hvilken uke pakket dere fødebagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når pakket dere fødebaggen? Jeg drømte at jeg glemte det i natt så jeg måtte reise hjem i sykehus skjorta. hehe. så det fekk meg til å tenke litt på den i dag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er i uke 35 har, ikke pakket den enda. Tenkte jeg skulle pakke den når permisjonen starter i uke 37. Jeg bor 10 min kjøretur fra sykehuset, så mannen kan hente det jeg evnt. har glemt.

Skrevet

Jeg har så vidt begynt å handle litt.. Noen ammesingletter, et par ammebher, et par tights, bellybandit (til å binde opp magen rett etter fødsel). Også var jeg på Vita her om dagen og handlet sånne små flasker m shampo, balsam, tannkrem osv... Skal kjøpe ammeinnlegg og en pakke store bind også. stresser ikke med det, men er litt kontrollfreak av meg så fint og vite at jeg har ting i hus:-)

Dette er tredje barn på under 4 år, så føler jeg vet hva jeg trenger..

Er 34 + uker..

Skrevet

Uke 38 med de to andre, begynt såvidt nå (uke33) å pakke litt av det bebis skal ha. Men ingen hast!

Skrevet

Jeg pakket bagen i uke 36. Ville ha alt klart, siden jeg hadde en følelse av at hun skulle komme før. Men her sitter jeg i uke 39 og er fortsatt gravid :P

Skrevet

jeg begynte vel å pakke den i uke 39, men man kan egentlig bare skrive ned en liste som man pakker ned når fødselen starter, fordi mesteparten av tingene som man skal pakke ned, kan man liksom ikke pakke ned før man drar avgårde, som tannbørste, tannkrem, shampoo, balsam, mobil, mobillader, kamera og lader, pengebok, sminke osv.

bagen min har stått klar nå siden uk 39, og jeg er idag 41+4

Skrevet

Denne gangen kommer jeg ikke til å pakke før terminen etter å ha gått over med begge mine første;)

Skrevet

Jeg er 38+2 og har ennå ikke pakka... :P Tredjegangs...

Skrevet

Jeg tenkte å pakke den om en måneds tid. Rundt uke 35-36.

For det er først da jeg tror jeg kommer til å begynne å vaske babyklær.

Så da er det bare til å pakke ned hentesettet og da følger resten med også.

Baggen plasserer jeg som jeg alltid har gjort før, i bilen, så den er klar.

Skrevet

På de første fødslene pakket jeg det aller nødvendigste da jeg fikk rier.

Nå har jeg allerede vært innlagt et par ganger, så bagen er på vei allerede nå i uke 35...

Skrevet

Pakket den i dag etter å ha vært på overtidskontroll, er 41+3 i dag. Er litt treg, men det er fordi jeg har gått over med de to andre barna mine så har ikke hatt sånn hast denne gangen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...