Gå til innhold

Anbefalte innlegg

8.mars- lillebie på'n igjen,

14.mars-blid frøken,

24.mars-BareLykke,

26.mars-Oyster,

26.mars-bamby,

27.mars-utolmodig-11,

29.mars-Sibabyno,

29.mars-venter på spire i magen

Telte at vi var 8 stykker så langt, noen jeg har oversett? og så var det noen som ikke har skrevet hva resultatet ble som hadde testdag 29 og 30 mars.

Hvordan går det med dere andre som har testet positivt? noen symptomer som er komt? noen av dere som testet tidlig som har vært på UL?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143924164-vi-som-testet-positivt-i-mars/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har hatt flere ul allerede, og har en liten bønne med bankende hjerte i magen:) er 8+0 på vei i dag. Ble skremt forrige uke av en blødning, men ul viste at alt var bra og blødningene skyldes mest sannsynlig etter rift fra innføring av crinone! Hyggelig å se så mange positive:))

Vi har fått time 19 april til ultralyd. Jeg har ingen symptomer så jeg føler vel at det ikke skal gå denne gangen heller. Har mest lyst til å løpe ned å ta en hcg blodprøve for å se stigning, men kanbli vanskelig pga påsken. Hadde jo vært årleit med litt ømme pupper ol.... Grr ja ja vi får ta tiden til hjelp og tenke at det er jo mange andre som ikke har noen symptomer også. Hvordan går det med dere jenter???

Så bra håpefull :)

venter på ny spire: vi har ul 20 april, er veldig spent. Jeg har murringer i magen og er litt småkvalm, så kjenner at det er noe på gang. Men at du ikke har noen symptomer betyr ikke at ikke ting er som det skal, symptomene kommer nok etterhvert skal du se ;)

Annonse

Har hatt masse murringer imagen, men har avtatt litt, så nå er det bare litt innimellom. Nå har kvalmen overtatt...jaja, tar alle symptom godt imot jeg så lenge det blir baby utav det.

Idag slår hjerte til spiren(e) også står det på lista over viktige datoer i svangerskapet <3 og under 2 uker til UL....gleeeede seg :)

Annonse

eg går t en soneterapi og når eg mista så sa han om d va mørkt blod så va d positivt på et vis så d trenge isje å var negativt vettu :) dr e mange som blør i svangerskapet, vett d isje e någen trøst... har vore dr sjøl.. lykke til :)

Tusen takk for svar. Er skikkelig berg og dalbane for tiden... Stakkers mannen, han vet ikke hva han skal si eller gjøre. Gir ikke opp håpet helt enda, men det er ikke lett. Har skikkelig respekt for alle her inne. Dere er skikkelig sterke :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...