Anonym bruker Skrevet 1. april 2012 #1 Skrevet 1. april 2012 Tester tatt i dag, noen dager til ikm enda.. Er det skyggestreker eller svakt positive? Eller ser dere ikke noe i det hele tatt? hehe..
Klar for nr2 **med spire** Skrevet 1. april 2012 #2 Skrevet 1. april 2012 jeg ser streken på begge testene. Den streken på CB har jeg selv dårlig erfaring med. men har også lest om mange som har vært gravide med en slik svak strek på cb. men i og med at det er svak strek på den andre testen har du nok hcg i kroppen
Gutt<3Jente<3Spire Skrevet 1. april 2012 #3 Skrevet 1. april 2012 Jeg ser også svake streker, min CB var også sånn og det var 10 dpo
Anonym bruker Skrevet 1. april 2012 #4 Skrevet 1. april 2012 Håper du har rett! Jeg får vente et par dager, og teste igjen da:) Klarer vel ikke tenke på noe annet frem til da:p
Fiemamma Skrevet 2. april 2012 #6 Skrevet 2. april 2012 Jeg haddde lik test som den hvite 10 dpo, bare hakket sterkere slik at det vistes bittelitt mer av streken. Det er 4 dager siden og nå venter jeg på tr, har ikm i dag og er ikke gravid.
Anonym bruker Skrevet 2. april 2012 #7 Skrevet 2. april 2012 hva med å ta en ny test i mårra og se om den er sterkere da.. ville jg gjort.
Gjest mich88 Skrevet 2. april 2012 #8 Skrevet 2. april 2012 Ser ein veeeldig svak strek, men beste er å teste igjenn litt seinare
Anonym bruker Skrevet 2. april 2012 #9 Skrevet 2. april 2012 Klarte ikke vente.. Tatt i kveld.. Veet at jeg må vente, og bruke morgenurin... Hva mener dere?
Rime Skrevet 2. april 2012 #10 Skrevet 2. april 2012 Cb g-test viser ofte dette resultatet uten at man er gravid, det ha skjedd meg utallige ganger med cb. Men vent noen dager og test med en annen type. Håper du får sterkere resultat etterhvert! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå