Gå til innhold

Tips til gutte-/jentenavn på 3 bokstaver mottas med takk..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

TAKK, Kattla - så søt du er :)

Jeg har en Ole :)

Jeg likte Leo og Mie godt... Ellers har jeg et par selv:

Ask

Eir (begge kjønn)

Isa

......

Er Eir gutte og jentenavn? :)

Jeg ville brukt Eir på begge kjønn uten problem. Eira sies å være et guttenavn, men for meg så blir det et jentenavn.. Det står faktisk lite og ingenting om navnet Eir i Norge, så jeg tror det litt opp til hver enkelt :)

Ser Kattla hadde mange fine forslag:)

De jeg liker er:

Teo

Leo

Mio

Noa

Pia

Oda

Lea

Ida

Dea

Siv

:)

Takk, inimini :)

Vet du, jeg har en liten Teo også ;)

Har du Ole og Teo? Så kult:)

Synes du?? :) Nå ble jeg glad!! Så kjekt :) Tusen takk :) venter tredjemann i november og verken kan eller vil noe annet enn å gi vedkommende et navn med 3 bokstaver :) Forståelig nok kanskje for noen? ;) Føler at Noa og Leo blir litt for likt Ole og Teo.....og føler for å "bryte" det litt med noe :)

TAKK, Kattla - så søt du er :)

Jeg har en Ole :)

Jeg likte Leo og Mie godt... Ellers har jeg et par selv:

Ask

Eir (begge kjønn)

Isa

......

Er Eir gutte og jentenavn? :)

Jeg ville brukt Eir på begge kjønn uten problem. Eira sies å være et guttenavn, men for meg så blir det et jentenavn.. Det står faktisk lite og ingenting om navnet Eir i Norge, så jeg tror det litt opp til hver enkelt :)

Så morsomt, har faktisk bare hørt Eir som jentenavn:) Men stilig at det er begge kjønn. Jenta mi heter faktisk Eira:):)

De jeg liker er:

Teo

Leo

Mio

Noa

Pia

Oda

Lea

Ida

Dea

Siv

Synes du?? :) Nå ble jeg glad!! Så kjekt :) Tusen takk :) venter tredjemann i november og verken kan eller vil noe annet enn å gi vedkommende et navn med 3 bokstaver :) Forståelig nok kanskje for noen? ;) Føler at Noa og Leo blir litt for likt Ole og Teo.....og føler for å "bryte" det litt med noe :)

Ja, selv er jeg så glad i navnet Teo:) Venter en gutt eller jente jeg og, så vurderer Teo med h da til Eira hvis det blir gutt:) Forstår kjempe godt at du vil ha 3 bokstaver på nestemann og, følg det videre, kjempe stilig:) Enig i at Noa og Leo ble litt likt de andre! Men Eir var spennende:)

FIIIINE navn på gutta dine:)

Hva med:

Ole, Teo & Alf

Ole, Teo & Mio

Ole, Teo & Oda

Ole, Teo & Liv

Ole, Teo & Bea

Ole, Teo & Pia

Må si jeg stemmer høyt og skingrende på Mio og Oda. Syns det er fint med o-en som går igjen i alle navnene:)

Annonse

Og ja, Eir er nydelig! Kjenner to jenter som heter det, så for meg ville det vært et naturlig jentenavn.

Hvis du føler for å bryte og du får gutt, ville jeg brukt Ask. Det er et helt vidunderlig vakkert navn:)

De jeg liker er:

Teo

Leo

Mio

Noa

Pia

Oda

Lea

Ida

Dea

Siv

Ja, selv er jeg så glad i navnet Teo:) Venter en gutt eller jente jeg og, så vurderer Teo med h da til Eira hvis det blir gutt:) Forstår kjempe godt at du vil ha 3 bokstaver på nestemann og, følg det videre, kjempe stilig:) Enig i at Noa og Leo ble litt likt de andre! Men Eir var spennende:)

Eira er et av de vakreste jentenavn jeg vet om :) :) :) Eira og Theo blir nydelig :)

FIIIINE navn på gutta dine:)

Hva med:

Ole, Teo & Alf

Ole, Teo & Mio

Ole, Teo & Oda

Ole, Teo & Liv

Ole, Teo & Bea

Ole, Teo & Pia

Må si jeg stemmer høyt og skingrende på Mio og Oda. Syns det er fint med o-en som går igjen i alle navnene:)

Tusen takk, ammeguri :)

Bea er skjønt synes jeg, Oda også :)

Jeg har tenkt litt p denne o-en i navna og om jeg skal la den gå igjen, men er enda litt usikker..

Favorittene mine i dag er nok Ask til gutt og Una til jente :)

Ask bryter "sikelen" litt, men passer samtidig. Una er bare vakkert synes jeg og passer godt til Ole, Teo (og Una)... :) Må nok vente til november med å gi barnet navn da vi ikke vil vite hvem som skjuler deg i magen :)

Tusen takk for bidrag - dere er bare søte :)

Og ja, Eir er nydelig! Kjenner to jenter som heter det, så for meg ville det vært et naturlig jentenavn.

Hvis du føler for å bryte og du får gutt, ville jeg brukt Ask. Det er et helt vidunderlig vakkert navn:)

Ja, både Eir og Ask er nydelige navn :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...