Anonym bruker Skrevet 1. april 2012 #1 Skrevet 1. april 2012 Jenta mi har hatt itt vanskelig hud, så har vasket mest bare m vann m litt olje i, nesten ikke brukt såpe. AV og til wipes u parfyme når bare tiss. har begynt å synes det lukter litt av henne nedetil, skikkelig fæl gammel tisselukt! Tok en vask m bittelitt såpe, men det lukter faktiskt enda! Lurer derfor hvordan andre vasker nedentil på små jenter? Er vel ikke bra å bruke så mye såpe? Kanskej jeg skifter bleie for sjelden? Luktet skikkelig stramt altså.. Skifter vel bleie kun 2-3 ganger per dag, altså hun bruker 1 nattbleie og oftest 3 dagbleier på et døgn. Nattbleien sitter jo på i over 12 timer, så under 4t per dagbleie, er da ikke spesielt fulle av tiss heller.
Anonym bruker Skrevet 1. april 2012 #2 Skrevet 1. april 2012 Bader i bare vann nesten hver dag, såpe et par ganger i uka. Ellers vasker vi med våte engangskluter. Ikke våtservietter men babykluter som vi kjøper på apoteket. De fukter vi med vann. Hender det lukter litt her også, men det hjelper å vaske med vann.
Maitrollet Skrevet 1. april 2012 #3 Skrevet 1. april 2012 Har gutt jeg da... Vasker med vann, aldri såpe. Bytter bleie ca fem ganger i døgnet. Hvilke bleier bruker du? Vi slet med lukt i forhold til pampers her. Hjalp å bytte, bruker libero og rema sine.
Honningmelon Skrevet 1. april 2012 #4 Skrevet 1. april 2012 Vasker med vann og olje. Har litt mild såpe i vannet når hun bader. Bruker 4-5 bleier i døgnet. Bruker Libero.
Anonym bruker Skrevet 2. april 2012 #5 Skrevet 2. april 2012 Vi skifter ofte bleie. 15 mnd. Morgen,før formiddagslur,etter formiddagslur, ettermiddag, kveld og natt. Kanskje du burde prøve et annet bleiemerke? Det er noen som etterlater seg jævlig lukt. Vi bruker Libero og billigbleiene fra Kiwi
Petrine +spire=❤ Skrevet 2. april 2012 #6 Skrevet 2. april 2012 Dersom det lukter stramt av urinen kan det være tegn på at hun drikker for lite.... Ville først og fremst økt med væske for å se om det bedrer seg. Her skifter vi bleie 4-6 ganger i døgnet. Vasker med vann og såpe morgen og kveld. Om det bare er tiss i bleien på dagtid vasker jeg ikke... Ved bæsj bruker jeg coop x-tra vaskeservietter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå