Anonym bruker Skrevet 1. april 2012 #1 Skrevet 1. april 2012 Har lest om at mange får gode resultater av å rocke med en sånn rockering med vekter, og ser de har noen rimelige både på clas ohlson og rema 1000. Men problemet er at jeg klarer nesten ikke rocke med vanlig rockering, får et par runder på den også detter den ned. Ser det er anbefalt å rocke 10-30 minutter med en sånn med vekter, men det kommer jeg aldri i livet til å klare. Så jeg lurer på om de er lettere å rocke med disse med vektene i? Vis ikke så gidder jeg ikke prøve..
Anonym bruker Skrevet 1. april 2012 #2 Skrevet 1. april 2012 Ja det er mye lettere. Sånne vanlige rockeringer er jo så lette, at de faller ned. De med vekter ligger mye bedre rundt kroppen om du skjønner, så ja, mye lettere. Jeg kan stå kjempe lenge med den, mens med sånn vanlig, så faller den ned med engang.
anonym91 Skrevet 1. april 2012 #3 Skrevet 1. april 2012 lite tips tror det er lurt og trene opp litt muskler først. har sett de som blir full i blåmerker om de bynner med mye vekt uten muskler. men resultatet etter bruk over tid har da blitt bra
Anonym bruker Skrevet 1. april 2012 #4 Skrevet 1. april 2012 Jeg får til å rocke med vanlig rockering og kjøpte meg en med vekter, men får ikke til mer enn 2 runder... I tillegg er det jo så himla vondt med de bulkene i ringen så orker ikke å øve så lenge.
Trønderbærta Skrevet 1. april 2012 #5 Skrevet 1. april 2012 Jeg klarer såvidt å få til noen runder på en vanlig rockering, på den med vekter kan jeg stå uendelig lenge (stopper når jeg ikke gidder mer), og kan rocke begge veier noe jeg ikke klarer med en vanlig en.
Gjest Miryks Skrevet 1. april 2012 #6 Skrevet 1. april 2012 Samme som Trøndern over her. En med vekt får mer fart rundt pga tyngda, noe som hjelper å opprettholde farten. Man skal bare bruke rockeringen et par minutter i begynnelsen. Jeg fikk ikke blåmerker, men ble veldig øm. Ga seg etter noen dager.
Anonym bruker Skrevet 1. april 2012 #7 Skrevet 1. april 2012 Det kan ikke sammenlignes i det hele tatt, mye lettere å rokke med vekter. Jeg kan stå så lenge jeg gidder og rokke begge veier, med en lett ring klarer jeg ikke rokke i det hele tatt. Er vondt første uken, jeg ble blå rundt livet, men det gikk seg fort til. Er god massasje av sideflesket så blodsirkulasjonen kommer i gang samtidig som du bygger litt muskler. Ikke stå for lenge første gangene, jeg kar kjøpt min ring fra Innersvingen og de anbefaler heller 10 min morgen og 10 min kveld enn 20 min på en gang... Her er et fint program for hvordan du sakte bygger deg opp, og nederst på siden ser du hva resultatene til noen av testpersonene som fulgte programmet ble. http://iform.nu/tren...6-ukers-program
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå