Maya67 Skrevet 1. april 2012 #1 Skrevet 1. april 2012 Min sønn er nå to år og fire måneder gammel, men har ikke begynt å snakke enda. Noen som har erfart det samme? Han ble født i uke 33. Lurer på om det kan være fordi han er prematur??
Mor Stratos Skrevet 23. juni 2012 #2 Skrevet 23. juni 2012 Hei! Min sønn er også født i uke 33. Han var ganske sen med språket, fram til 2-års-dagen; det gikk stort sett i mamma-pappa-mommo. Men så plutselig løsnet det, og nå 3 måneder etterpå har han så mange ord at jeg ikke kan telle og bruker mye 2- og 3-ords setninger. Ser det er noen måneder siden innlegget ditt, så håper han har kommet i gang med pratingen nå. :-) Tror barn er individuelle og at de utvikler seg i rykk og napp. Satser på at det gjelder for gutten din også!
lille sprelle Skrevet 21. august 2012 #3 Skrevet 21. august 2012 Tror ikke det nødvendigvis har noe å si med mindre det har vært mye annet som har gjort at språk ikke har vært det barnet har vært nødet til å fokusere på (sykdom, motorikk osv). Det går seg til! Bare les, syng og kos dere, så kommer det seg nok!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå