Gå til innhold

favorittside i magen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen andre sine små som har funnet en favorittplass i magen? her har han ligget på samme side; med rompa ut på høyre side og hode nedover mot bekken og blære de siste 2-3 ukene. kjenner sparkene i samme område i toppen av magen, mens andre små bevegelser nedover og utover. Legen sa at det er vanlig at de ikke snur seg så mye etter uke 27-28.. men syns det er litt tidlig å legge seg "klar" er 29 +1 i dag. er jo enda masse plass i magen, da livmor er kommet helt opp under brystene, men baby er normal av vekst. kjenner litt på redsel for tidlig fødsel.. noen andre som har det slik?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min har også favoritt side, på samme side som din. Jeg er over termin, men han har ligget sånn i mange uker :)

Gjest Lilu87
Skrevet

Min ligger på samme sted som din, og har gjort det lenge. Faktisk har jeg nesten ikke kjent bevegelser på venstre side i magen noen gang, med mindre jeg ligger på siden og han "sklir ned" på venstre side. Jeg tror bare min baby er bedagelig anlagt, og er av typen som finner en god plass og blir der ;)

Skrevet

Her tror jeg lillebror kryper rundt i alle retninger. Virker som han ikke ligger stille og har funnet sin plass ennå.

Skrevet

Min har også funnet sin favorittplass :) Han har ligget med hodet ned, rumpa på venstre side og knær og føtter på høyre side siden uke 29 :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...