Gå til innhold

bestilt meg vogn! hvilken skal dere ha?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Var idag i Sverige og hentet hjem emmaljunga Edge duo, med sportsunderstell i fargen svart Capri..har ingen stor erfaring med vogner, men har prøvd denne før (ungene til venninnene mine) og er kjempefornøyd.. Stelleveske og regntrekk fulgte med i prisen så sparte en del på å reise til Sverige:)

Blir muligens å kjøpe quadrolift til Emmaljunga cerox, eller så drar vi fram bagen til den gamle Edge Duoen fra 2003 eller deromkring. Solid, god vogn som fortsatt holder koken etter to år som sovevogn i barnehagen :)

Annonse

Var idag i Sverige og hentet hjem emmaljunga Edge duo, med sportsunderstell i fargen svart Capri..har ingen stor erfaring med vogner, men har prøvd denne før (ungene til venninnene mine) og er kjempefornøyd.. Stelleveske og regntrekk fulgte med i prisen så sparte en del på å reise til Sverige:)

Hvor i sverige kjøpte du vognen?

Kjøpte på Kattis babyshop i Strømstad.. Veldig fornøyd med servicen og har også kjøpt bilsete der :)

Kjøpte på Kattis babyshop i Strømstad.. Veldig fornøyd med servicen og har også kjøpt bilsete der :)

Ja jeg bestilte derfra i sta jeg også:) sparer jo ca 2000 kr... :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...