Gå til innhold

bestilt meg vogn! hvilken skal dere ha?

Anbefalte innlegg

Jeg og samboer bestilte vogn forje uke etter at vi fikk beskjed om at barnet er friskt<3 igrunn tidlig, men emmaljunga holder sommerstengt og tar ikke sjangs på å få den først når går ut i perm! har be stilt meg Emmaljunga nitro city brown flower, citybag og sportsdel me pose til beina. i tillegg får jeg en leeeekker stellebag<3<3 " alt for min kjære og hennes førstefødte". hihi han synes vogna var veldig stilig selv og. :-):-) så glad!!! Hva skal dere ha?

Fortsetter under...

Jeg må innrømme at jeg nesten hadde bestemt meg for vognen før prøvingen var i gang :P Her blir det City Cross med City Bag, begge i Navy :D Jeg syns den fargen er nydelig og passer til begge kjønn!

Stellevesken er vel det eneste jeg ikke har bestemt meg for. Er det noe vits å ha emmaljunga stelleveske ol. eller funker det med en vanlig litt stor veske? Hva skal dere ha? :)

Endret av Høytoppåfjellet

Annonse

Hei!!

Her i huset blir det kjøpt brukt. Har sjekket en del på nettet, du får fine vogner til under halve prisen til nye. Skal ha kombivogn, pga erfaring fra tidligere barn. Kjekt med bagen som er med, for om du skal bort på besøk en kveld/ dag så kan ungen bare stelles og legges i bagen for å sove.

Annonse

Har kjøpt "ny" brukt Simo kombivogn i svart - kun litt falma, men ser nestan mørkebrun ut, ikkje falma ut. Bagen ser framleis svart ut. Gjer ingenting for min del - er då ikkje så redd at den skal bli stjelt når eg er på cafe el.l. i byen....

Hadde mørkeblå tilsvarande til 1.mann, men den er no godt brukt av 3 barn (arva den), slik at den er vel slitt...

Synest Simo til mitt bruk er super - kan gå også ein del i terrenget og toler mykje regn utan at ein må ha regntrekk.... Bagen er fin å ta ut og bruke til seng i starten når ein er på tur...

Kjøpte forresten heilt ny Maclaren Techno XT i går på salg. Kjøpte reisebag til den også...erfaring frå sist med billig reisevogn var at det tll vårt bruk er behov for ei vogn som tar minimalt plass på buss, bane, m.m. i utlandet, samt toler flyreiser bra. Den er også lettere å trille enn den me hadde til 1.mann.

Gledar oss veldig - vel 1/2 vegs no....masse liv kvar dag!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...