MammaBrum Skrevet 1. april 2012 #1 Skrevet 1. april 2012 Får påska i mellom, så for meg blir det Dpo 17, men det er vel seinere enn vanlig? Vurderer urintest tidligere....
Anonym bruker Skrevet 1. april 2012 #2 Skrevet 1. april 2012 Det er vanlig for noen klinikker. St.Olavs spør ikke om dette, men jeg tar det selv. Trenger jo ikke å si til fatslegen at det ikke trenges
mamma.no Skrevet 1. april 2012 #3 Skrevet 1. april 2012 Fryseforsøk vet jeg ikke.... Er det noen særlig forskjell fra fersk og frys? Vil tro det ligger på rundt det samme, alt fra rugedag 12 til 14. Dpo 17 blir jo da rugedag 15, så om du ikke har fått mens, så ville jeg testet. Jeg skulle teste 13.mars, men var så sikker på at jeg ikka var gravid, så jeg gadd ikke.. Men så kom mensen aldri, så jeg tok en test 19.mars = positiv Tok så jeg en bp på rugedag 20 og nå på tirsdag skal jeg på ul uke 7 Masse lykke til
MammaBrum Skrevet 1. april 2012 Forfatter #4 Skrevet 1. april 2012 Innsett var en dag seinere nå med frossenegg enn på ferskforsøkene jeg har vært gjennom. Bare lurte på om det hadde noen innvirkning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå