Gå til innhold

gleder meg til å

Anbefalte innlegg

Møte lille gutten min når tiden er inne :-) er sååå spent på hvordan han er og hvordan han ser ut. Personlighet,om han ligner meg eller pappan sin mest :-) en spennende tid i møte :-) frem til da,skal jeg bare nyte graviditeten :-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143924017-gleder-meg-til-%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg gleder meg også masse! :-) Er så spent på hvordan lille gutt på to år vil reagere, han er så søt og snill nå! Koser med magen. Er fast bestemt på hva babyen skal hete. :-) Herlig å se på <3

Men jeg gleder meg også til å kunne spise fårepølse, fenalår og salami!! Har såååå lyst på det! :-) Har vel kanskje med at jeg er litt "saltsjuke" o?!?

Helt enig drømmer... gleder meg til å bli kjent med han, se han vokse opp og bli en selvstendig person med egne meninger :) Men samtidig så er jeg glad for at det er 3 mnd igjen, for jeg tror det kommer til å bli fryktelig tomt inni magen min ;)

He he det er jeg å :-) veldig glad for den tiden som er igjen,å den skal nytes hele tiden. Gjøre ting sammens med samboer og være skikkelig kjærester <3 synes denne tiden er helt herlig. <3 gleder meg til hele livet blir forandret,andre prioriteringer,lille prinsen <3 vi er heldige jenter,som får denne muligheten <3

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...