Anonym bruker Skrevet 1. april 2012 #1 Skrevet 1. april 2012 Er det noen som har begynt på den? Jeg tenker, baggen er kommet frem men ingenting i den. Men syntes det kunne være en ide å ha den fremme å hvis jeg kom over noe på nette eller slikt som kunne være lurt å ha med så var det liksom bare å pakke det i med engang. Nå er ikke jeg lenger enn "bare" 25 uker +. Er det flere som har tenkt sålangt eller er det bare mg i ett nøtteskall? Senga er oppreid å klar, samme er dyna til vogna. Vogna skal hentes i neste uke.
G05+2spirer2012 Skrevet 1. april 2012 #2 Skrevet 1. april 2012 På 3.trimester ligger det 2 emner øverst som gjelder dette:) Her får du info om hva du trenger:) Lykke til,greit å ha ting på stell:)
kaktusen Skrevet 1. april 2012 #3 Skrevet 1. april 2012 Husk at sengetøyet antagligvis blir veldig støvete innen babyen din kommer, så æ ville vaska d en gang til når du nærmer deg uke 40 Skjønner godt du er ivrig. Men er jo ikke mye rare greiene du trenger og ha med. Til babyen: pjarmas, body, sparkebukse, teppe. Til deg selv, noe klær, innesko, toalettsaker og helsekortet Og er du som meg som er avhengig av håndkrem, så kan d kanskje være lurt og legge en oppi baggen med en gang, så slipper du å tenke mere på d
Anonym bruker Skrevet 1. april 2012 #4 Skrevet 1. april 2012 Sengklean som e påreid er tildekket å "pakket" ned slik at det ikke skal bli støvete ;-)
Anonym bruker Skrevet 1. april 2012 #5 Skrevet 1. april 2012 Jeg gidder ikke å begynne på den før langt ute i 3trimester. Kommer til å pakke vanlige klær og toalettsaker, ting jeg bruker daglig, gidder ikke legge vekk klær eller noe nå. Men husker fra forrige gang at jeg hadde en del ting klart før jeg puttet det i bagen da. Et tips er at man kan ta med de vareprøvene fra gratis babypakker. Syns det var veldig greit å ha med en shampooprøve og såpeprøve somm var små og tok lite plass. Bare å kaste når vi skulle hjem. Så slipper man å ta det man har hjemme, eller kjøpe nytt.
gutt11spire12 Skrevet 1. april 2012 #6 Skrevet 1. april 2012 Pakker den ikke før i uke 38,det jeg gjorde sist
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå