Gå til innhold

Fødebag/sykehus bag.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har begynt på den?

Jeg tenker, baggen er kommet frem men ingenting i den. Men syntes det kunne være en ide å ha den fremme å hvis jeg kom over noe på nette eller slikt som kunne være lurt å ha med så var det liksom bare å pakke det i med engang.

Nå er ikke jeg lenger enn "bare" 25 uker +.

Er det flere som har tenkt sålangt eller er det bare mg i ett nøtteskall?

Senga er oppreid å klar, samme er dyna til vogna. Vogna skal hentes i neste uke.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På 3.trimester ligger det 2 emner øverst som gjelder dette:)

Her får du info om hva du trenger:)

Lykke til,greit å ha ting på stell:)

Skrevet

Husk at sengetøyet antagligvis blir veldig støvete innen babyen din kommer, så æ ville vaska d en gang til når du nærmer deg uke 40 ;)

Skjønner godt du er ivrig. Men er jo ikke mye rare greiene du trenger og ha med. Til babyen: pjarmas, body, sparkebukse, teppe.

Til deg selv, noe klær, innesko, toalettsaker og helsekortet :)

Og er du som meg som er avhengig av håndkrem, så kan d kanskje være lurt og legge en oppi baggen med en gang, så slipper du å tenke mere på d ;)

Skrevet

Sengklean som e påreid er tildekket å "pakket" ned slik at det ikke skal bli støvete ;-)

Skrevet

Jeg gidder ikke å begynne på den før langt ute i 3trimester. :P Kommer til å pakke vanlige klær og toalettsaker, ting jeg bruker daglig, gidder ikke legge vekk klær eller noe nå. :P

Men husker fra forrige gang at jeg hadde en del ting klart før jeg puttet det i bagen da.

Et tips er at man kan ta med de vareprøvene fra gratis babypakker. Syns det var veldig greit å ha med en shampooprøve og såpeprøve somm var små og tok lite plass. Bare å kaste når vi skulle hjem. :) Så slipper man å ta det man har hjemme, eller kjøpe nytt.

Skrevet

Pakker den ikke før i uke 38,det jeg gjorde sist :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...