Gjest Løvemusene Skrevet 1. april 2012 #1 Skrevet 1. april 2012 Det forbanna egget mitt er så tregt nå, skulle vært her på fredag, og slår fortsatt ikke ut på EL tester. Satte EL sprøyta nå, så blir det kanskje fortgang i sakene (etter avtale med riksen) Har alltid EL på syklusdag 14, nå skjønner jeg ingenting Noen flere som har opplevd tregere EL i syklusen etter hormonbehandling?
monky Skrevet 1. april 2012 #2 Skrevet 1. april 2012 hei:) føler min el er tregere nå, pleier å slå ut positiv på dag 10 hos meg, ikke testa denne syklusen, men føler den har vært nå og det er endeeel på overtid! derfor bekymret for at mensen blir forsinket også, jeg vil jo bare komme igang. synes jeg har ventet en evighet allerede!!! sprøyta gjør nok susen skal du se
Gjest Løvemusene Skrevet 1. april 2012 #3 Skrevet 1. april 2012 Det er akkurat det snuppa, det forskyver mens! Det går mot menskræsj med bryllup hos meg....
monky Skrevet 1. april 2012 #4 Skrevet 1. april 2012 uff!!!! sein når vi vil ha den liksom... blæh!! får vente å se
Gjest Løvemusene Skrevet 1. april 2012 #5 Skrevet 1. april 2012 Ja den kan helst la være å komme i det hele tatt ikke sant
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå