Gå til innhold

Suksess med inseminering???

Anbefalte innlegg

Hei alle dere heldige gravide ;)

Er det noen som kan dele erfaringer med inseminering?? Har noen av dere prøvd det? Hvor mange ganger prøvde dere før det ble suksess?? Har dere gjort det kommunalt/statlig eller på privat klinikk?

Jeg skal i neste syklus begynne på Puregon (hormonsprøyter) og så skal jeg insemineres på privat klinikk...

Vi har prøvd i over et år nå, og er så lei at jeg klikker snart (stakkars de som har prøvd i flere år). Har hatt 2 runder med Pergotime (hormontabletter). Den siste runden vet jeg ikke om har bært frukter, men jeg føler meg helt normal så jeg antar at jeg ikke er gravid denne gangen heller :(

Setter veldig stor pris på tilbakemeldinger :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143923998-suksess-med-inseminering/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har lykkes med IVF på første forsøk nå i vinter! Er nå 8+4 uker på vei med tvillinger! Det er verdt allt, slik at du bare må bite tennene sammen og stå på! :) :) STOR klem og masse lykke til til deg!!! :) Hilsen ei som ligger på sofaen og sover, spiser og griner...LITT preget kan du si...

Vi gjorde det forresten privat, i Oslo.

Hei jeg har hatt 4 inseminasjoner ingen av de funket, gikk på masse hormoner. Klaffet på første ivf her:) følte inseminasjonene var bortkastet, glad jeg gikk over til ivf såpass fort, for sparte en god del penger der. Kjenner en god del som har hatt rundt 7 inseminasjoner og oppover, men veldig inviduellt. Hvis du har prøvd inseminasjoner en del ganger, vil jeg anbefale og prøve ivf.

Tusen takk for svar!!

Vi har diskutert IVF versus inseminering flere ganger, og hver gang faller konklusjonen på å prøve inseminering før IVF... er så vanskelig å vite hva som er det smarteste valget...

men vi skal ikke prøve mange gangene før vi går over på IVF da.. det er det dere mener, og det er vel også det jeg har tenkt selv... kanskje skal jeg sette grensa på 3 ganger *tenketenke*...

Lykke til til dere begge som har svart med nurkene deres!!! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...