Gå til innhold

Apotek i Stavanger området som hele tiden har Puregon inne ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen av dere som vet om apotek i Stavanger området som bruker å ha innen Puregon ? Der jeg bor, må det bestilles inn...og det tar 3 dager...hadde vært greit å vite om noen har det fast inne ? Eller om noen av dere har liggende Puregon dere ønsker å selge :0)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Løveapoteket har nok alltid! har hentet der selv :)

Skrevet

Vitusapotek Svanen har også

Skrevet (endret)

Er det noen av dere som vet om apotek i Stavanger området som bruker å ha innen Puregon ? Der jeg bor, må det bestilles inn...og det tar 3 dager...hadde vært greit å vite om noen har det fast inne ? Eller om noen av dere har liggende Puregon dere ønsker å selge :0)

Hei :) Jeg har liggende Puregon i kjøleskapet mitt. En uåpnet, så klart, eske med 600IE. Skal på 7 ukers ultralyd på tirsdag og om alt er ok da, så selger jeg den :) Bor på Vaulen.. Jeg kan evnt kontakte deg etter det? Når trenger du den?

Og ellers er det Vitusapoteket/Vaktapoteket Løven i Kannik som "alltid" har våre type med inne :) Har hatt 16 ivf og har enda til gode å oppleve at de ikke har med inne :)

Endret av mamma.no
Skrevet

Fint...er litt usikker enda, pga det kommer an

på når mensen starter...kommer den litt tidlig, så må jeg desverre vente til neste syklus,pga får ikke tatt ultralyd da på dag 6, påskestengt. Fint hvis du sender en melding på tirsdag :0) K pris tenkte du ?

Skrevet

Fint...er litt usikker enda, pga det kommer an

på når mensen starter...kommer den litt tidlig, så må jeg desverre vente til neste syklus,pga får ikke tatt ultralyd da på dag 6, påskestengt. Fint hvis du sender en melding på tirsdag :0) K pris tenkte du ?

Halv pris...rundt 1100kr.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...