Gå til innhold

Litt lyyysrosa utflod ;/

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg hadde rosa utflod rundt samme tid på min første graviditet. Det gikk over etter en dag og gikk bra hele resten av graviditeten. Det er mest sannsynlig helt ufarlig så lenge du ikke har smerter e.l. Skjønner du er redd pga tidligere MA, men få tatt en ny UL og bli beroliget hvis du føler for det!

I dag tidlig kom det utflod med kaffe lattefarge. Nå er utfloden normal igjen. Full panikk og gjemte meg i armkroken til min kjære. Kan noen berolige meg med at dette ikke er begynnelsen på slutten? Prøver å tenke at det kan ha kommet rift ved innvendig ul for noen dager siden, eller at det har sammenheng med at jeg skulle hatt mensen nå. Men dette er fælt. Er så redd for å miste på ny.

Annonse

Jeg har hadde svak brun utflod fra og til i ca uke 8 og 9... dro på privat UL og alt så fint ut! Etter UL så forsvant det litt... men fremdeles så dukker det opp innimellom. Er nå i uke 12.

Det er vanlig med skjøre slimhinner i svangerskap, leste et sted at ca 1/3 opplever dette i første trimester. Leste også et sted at det kan vare hele svangerskapet, men det er helt normalt. Jeg vet hvilke følelser du har nå, det er helt pyton, men så lenge du ikke har smerter eller det kommer friskt blod, så tror jeg du kan ta det med ro :) Også normalt at det kan komme "brunt" etter sex og trening. :-)

Jeg har hadde svak brun utflod fra og til i ca uke 8 og 9... dro på privat UL og alt så fint ut! Etter UL så forsvant det litt... men fremdeles så dukker det opp innimellom. Er nå i uke 12.

Det er vanlig med skjøre slimhinner i svangerskap, leste et sted at ca 1/3 opplever dette i første trimester. Leste også et sted at det kan vare hele svangerskapet, men det er helt normalt. Jeg vet hvilke følelser du har nå, det er helt pyton, men så lenge du ikke har smerter eller det kommer friskt blod, så tror jeg du kan ta det med ro :) Også normalt at det kan komme "brunt" etter sex og trening. :-)

tusen takk for beroligende ord :) prøver å senke skuldrene nå, har ikke kommet mer og det er vel ingen lov som tilsier at jeg må være like uheldig denne gangen som sist ;) godt å få lufta angsten litt...så blir de greiere å bære ettrpå!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...