Gå til innhold

Far med til jordmor?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Her var samboeren med til første legetime og første time hos jordmor (+ul selfølgelig) etterpå har jeg gått alene til lege og jordmor (går annenhver gang) tror nok kanskje han blir med til jordmor igjen når det nærmer seg termin og vi skal på svangerskapskurs sammen også. Det er mye mer ålreit å ha med fedrene til jordmor enn lege, for jordmoren prater litt mer.. Hos legen er det jo bare inn og ut igjen:)

Annonse

Mannen min var med til alle jordmortimene våre på ABC avd. Ullevål med førstemann. Veldig kjekt, da ble vi begge godt kjent på stedet hvor jeg skulle føde. Denne gangen har vi begge tenkt at han ikke trenger siden vi har vært igjennom det før på abc Ullevål. Skal gå til samme jordmor.

Annonse

Min samboer var med på alle lege og jordmortimene med første barn. Nå venter vi baby igjen, og denne gangen har han kun vært med på timene på sykehuset. Han jobber skjeldent på dagtid, men har tatt seg fri de gangene han har vært på jobb for og være med til jordmor.

mann min er med på det meste han, bare han kan ta fri fra jobben, han vil vere med der han kan bidra og det har vert meg til stor hjelp ettersom de første mnd av svangerskapet var trøbblet.......det er jo beste måten faren kan knytte bånd til det ufødte barnet på:)

go påske alle sammen:)

Min kjære var med på første UL i uke 18, ellers har jeg tatt lege, jordmor og resten av UL alene. Venter to så det har blitt en del!

Han driver eget firma og jobber mye, var veldig hyggelig at han var med første gangen vi fikk se baby`ene, men er helt ok å ta det andre alene. Føler det er mye inn og ut på alle stedene, har ikke noe behov for å ha med meg noen egentlig :) Men for all del, for noen er det hyggelig/viktig å ha med partner, vi er alle forskjellige!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...