Anonym bruker Skrevet 31. mars 2012 #1 Skrevet 31. mars 2012 Lurer litt på hvor mange som har sexleketøy (som brukes) og hvilken type? Og bruker du den alene eller sammen med typen? Har ikke noe selv. Lurer på å skaffe meg en klitrosvibrator el.l som kan brukes ved samleie og alene. Anbefalinger?
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2012 #2 Skrevet 31. mars 2012 Jeg/vi har to vibratorer, to analplugger, penisring m/vibb, vibrator jeg kan ha på klitoris og inni meg samtidig sånn at det kjennes for begge, tau og tape. Hmm.. Det var faktisk ganske masse!
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2012 #3 Skrevet 31. mars 2012 Jeg/vi har to vibratorer, to analplugger, penisring m/vibb, vibrator jeg kan ha på klitoris og inni meg samtidig sånn at det kjennes for begge, tau og tape. Hmm.. Det var faktisk ganske masse! jøss.. antar du er ganske erfaren da.. Jeg er over 30 og har vært sammen med mannen min i mange år, men er likevel ganske prippen og har litt problemer med å bli "klar". Hva ville du anbefalt meg da? HI
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2012 #4 Skrevet 31. mars 2012 Jeg/vi har to vibratorer, to analplugger, penisring m/vibb, vibrator jeg kan ha på klitoris og inni meg samtidig sånn at det kjennes for begge, tau og tape. Hmm.. Det var faktisk ganske masse! jøss.. antar du er ganske erfaren da.. Jeg er over 30 og har vært sammen med mannen min i mange år, men er likevel ganske prippen og har litt problemer med å bli "klar". Hva ville du anbefalt meg da? HI Ville kanskje ikke gått rett på analpluggen, for å si det sånn Kjøp en liten vibrator, som du kan bruke både alene og sammen med mannen. Den ene jeg har er vel på str med en leppestift og er rosa og søt
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2012 #5 Skrevet 31. mars 2012 Jeg har to vanlig vibrator, to stk som kan brukes på klitoris samtidig som inne, to analvibratorer, 4 klitorisvibratorer og to egg. Ellers litt annet som håndjern/fotlenger så man ligger festet i sengen med både armer å ben, to forskjellige pisker, en gagball og en del annet. Jeg liker å prøve litt forskjellig, og liker å ha med leketøy når jeg å mannen har sex fordi det gjør at jeg kommer kraftigere og fortere. Mannen liker å bruke det på meg også fordi han ser at jeg nyter det. Hvis du vil ha anbefalinger så må jeg si at mr.rabbit er den beste vibratoren jeg har. Når det kommer til klitoris liker jeg at det er kraftig så da liker jeg magic wand veldig godt. Men den er kraftig så om du ikke har prøvd før så ville jeg kanskje startet med noe annet.
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2012 #6 Skrevet 31. mars 2012 Jeg har to vanlig vibrator, to stk som kan brukes på klitoris samtidig som inne, to analvibratorer, 4 klitorisvibratorer og to egg. Ellers litt annet som håndjern/fotlenger så man ligger festet i sengen med både armer å ben, to forskjellige pisker, en gagball og en del annet. Jeg liker å prøve litt forskjellig, og liker å ha med leketøy når jeg å mannen har sex fordi det gjør at jeg kommer kraftigere og fortere. Mannen liker å bruke det på meg også fordi han ser at jeg nyter det. Hvis du vil ha anbefalinger så må jeg si at mr.rabbit er den beste vibratoren jeg har. Når det kommer til klitoris liker jeg at det er kraftig så da liker jeg magic wand veldig godt. Men den er kraftig så om du ikke har prøvd før så ville jeg kanskje startet med noe annet. Pisk glemte jeg! Hilsen #2 Er ikke gagball litt ubehagelig? Har alltid sett på det som litt too much. Tror jeg nesten ville fått litt panikk mtp å puste. Hvordan funker det for dere?
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2012 #7 Skrevet 31. mars 2012 jeg har en rosa dildo, man kan bruke både inni og på klitorisen. bruker den aldri xD
Gjest Miryks Skrevet 31. mars 2012 #8 Skrevet 31. mars 2012 To vibratorer (rabbiter begge to), en dildo, Sqwheel (oppskrytt.no....), klitorisvibrator, penisring, analkuler, buttplug, g-punkt vibrator, håndjern, et vanlig tau og sexswing. Brukes både med og uten gubben.
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2012 #9 Skrevet 31. mars 2012 Jeg har to vanlig vibrator, to stk som kan brukes på klitoris samtidig som inne, to analvibratorer, 4 klitorisvibratorer og to egg. Ellers litt annet som håndjern/fotlenger så man ligger festet i sengen med både armer å ben, to forskjellige pisker, en gagball og en del annet. Jeg liker å prøve litt forskjellig, og liker å ha med leketøy når jeg å mannen har sex fordi det gjør at jeg kommer kraftigere og fortere. Mannen liker å bruke det på meg også fordi han ser at jeg nyter det. Hvis du vil ha anbefalinger så må jeg si at mr.rabbit er den beste vibratoren jeg har. Når det kommer til klitoris liker jeg at det er kraftig så da liker jeg magic wand veldig godt. Men den er kraftig så om du ikke har prøvd før så ville jeg kanskje startet med noe annet. Pisk glemte jeg! Hilsen #2 Er ikke gagball litt ubehagelig? Har alltid sett på det som litt too much. Tror jeg nesten ville fått litt panikk mtp å puste. Hvordan funker det for dere? Funker bra for oss jeg liker at mannen tar litt kontroll å jeg får ikke sagt stort med den. Med bind for øynene å håndjern er jeg i himmelen jeg føler ikke at jeg ikke får puste! Det finnes forresten også de for nybegynnere med små hull i som gjør det lettere å puste om man engster seg for det
ecinnaj Skrevet 11. april 2012 #10 Skrevet 11. april 2012 nå har jeg nettopp kjøpt nye leketøy. http://sengekos.no/index.php?main_page=index&cPath=261_305 Jeg kjøpte den som heter rush først, synes det var veldig bra produkter til en billig penge. også kjøpte jeg cute uken etter å nå har jeg nettopp prøvd rolling funn, den ligner litt på sqweel men mye mye bedre! hadde sqweel men synes ikke den var det helt store. ellers er jeg veldig gla i å bruke we-vibe sammen med typen,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå