Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilket er finest av Ea og Dea? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:-/ Var liksom ikke helt navn for meg, noen av dem.. Men Clea, eller Leah, er derimot fine navn! ;-)

Skrevet

:-/ Var liksom ikke helt navn for meg, noen av dem.. Men Clea, eller Leah, er derimot fine navn! ;-)

Leah syns jeg er fint:) Men syns det er så vanlig! Men Clea har jeg aldri hørt før, hvordan uttaler du det?

Skrevet

Den kommende storesøster heter Eira:)

Vi vet ennå ikke om det er jente eller gutt:)

Skrevet

Første gang jeg hørte Clea, syns jeg det var spennende, men litt utenom.. Min brors venns datter heter Clea, og det er så nyyydelig! Uttales på lik måte som Leah, med trykk på E. Ville gjerne kalle min datter det, men min bror har for lengst øsnket seg navnet. Og jeg har jo ingen datter. :-)

Skrevet

<3 Clea <3

Skrevet

Eira er nyyydelig!! :-) Passer flott med Clea!

Skrevet

<3 Clea <3

Ja det var fint! Liker det jo mer jeg sier det:) Skal tenke på det:)

Har bare aldri hørt det! Søkte på navnekarusellen, men det var ikke oppført hvor mange som heter det:)

Skrevet

Eira er nyyydelig!! :-) Passer flott med Clea!

Enig, det passa godt sammen:) Skal smake litt mer på det:)

Skrevet

I barnehagen til guttungen har vi en Eira. Storesøster heter Embla. Synes de og passer fint sammen:-)

Skrevet

Eira var fint navn da =) Jeg synes to bokstaver som ea ser litt rart ut. men det lyder veldig fint =) Hva med Eira og Eah

Skrevet

Liker begge.. Men syns Eira og Ea klinger finest:) Eira og Dea går bra det også:)

Skrevet

av de to var Dea best fordi ea miner meg om spilllprodunenteen ea, men syntes Clea var det fineste

Skrevet

Eira og Ea passer utrolig godt sammen. Synes faktisk ikke Dea passet like bra, og så synes jeg faktisk ikke det er så fint heller... Jeg foreslår også navnet Alde da det passer så godt sammen med Eira synes jeg :)

Clea synes jeg ikke var så heldig - det er jo på mange dialekter det som som å "kle'a seg". Ikke en god assosiasjon synes nå jeg...

Skrevet

Dea.

Hva med Bea da?

Skrevet

Synes Ea er klart finest, det liker jeg. Dea liker jeg ikke. Men jeg synes Eira og Ea ble for likt. Ea er jo Eira minus de to bokstavene i midten.

Når det gjelder Clea er jeg enig med Suebird.

Skrevet

Ville bare nevne at klea (uttale av Clea) betyr klær på noen nordnorske dialekter. Altså ikke å kle av seg men faktisk substantivet klær. Og Ea er ærfugl (av hunkjønn). Jeg synes Dea høres mest ut som et navn og er finest.

Skrevet

I barnehagen til guttungen har vi en Eira. Storesøster heter Embla. Synes de og passer fint sammen:-)

Desverre, likte ikke Embla;)

Skrevet

Eira og Ea passer utrolig godt sammen. Synes faktisk ikke Dea passet like bra, og så synes jeg faktisk ikke det er så fint heller... Jeg foreslår også navnet Alde da det passer så godt sammen med Eira synes jeg :)

Clea synes jeg ikke var så heldig - det er jo på mange dialekter det som som å "kle'a seg". Ikke en god assosiasjon synes nå jeg...

Alde likte jeg desverre ikke!

Klarer ikke helt å falle for Clea, for det er som du sa om " å kle a seg", det var det mannen sa når han hørte det:)

Skrevet

Dea.

Hva med Bea da?

Liker desverre ikke Bea, tenker bare på filmen "BAre Bea" :P

Skrevet (endret)

Ele/Ela

Elen/Elea

Ylva

Nei, det er ikke enkelt dette.....skulle ønske de av og til kom ut med navnelappen på ;)

Evi/Evie

Enya

Endret av mamma.no
Skrevet

Elea funker mye bedre enn ea, dea som jeg ikke klarer se som navn!

Hva med Dina?

Skrevet

Ele/Ela

Elen/Elea

Ylva

Nei, det er ikke enkelt dette.....skulle ønske de av og til kom ut med navnelappen på ;)

Evi/Evie

Enya

Liker Eleah, men liker ikke så godt Eleah sammen med Eira:P Ska ikke være lett:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...