Anonym bruker Skrevet 31. mars 2012 #1 Skrevet 31. mars 2012 Våknet i natt av at jeg hadde voksesmerter i det venstre beinet, var ganske "irriterende" vondt uten å være akutt vondt heller.. Det kan vel ikke være blodpropp? Er så redd for det, uten at det er noen spesiell grunn til det. Siden jeg har kjent denne typen smerte før i livet er det vel ikke farlig? Sovnet for øvrig igjen og våknet i dag uten smerter.
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2012 #3 Skrevet 31. mars 2012 Jeg kan jo ikke si at det aldri kan skje at det arter seg annerledes... Men ved blodpropp vil det bli store smerter, hovent, varmt, rødt. Hvis smerten gir seg ville jeg ikke bekymret meg. Men uansett...hvis man er usikker på noe og vedvarende bekymret så ta kontakt med lege. Det er bedre en gang for mye enn en gang for lite.
Gjest Shanti ♥ Skrevet 31. mars 2012 #4 Skrevet 31. mars 2012 Er det noen andre grunner til at det skulle være blodpropp da? Arvelig disposisjon, lang reise, langvarig sengeleie e.l.? Og har du noen andre symptomer - hevelse, varme, rødfarge i beinet, stikninger i brystet når du puster inn, svimmelhet, hjertebank? Har også lest at blodproppfaren er størst etter uke 20. Men som de skriver over her; er du i tvil kontakter du lege. God bedring i alle fall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå