Gå til innhold

Barnevennlig hotell i Syden? Noen som har tips til hotell på Gran Canaria eller Tenerife?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har bare vært på party-harry-tur da jeg var 17 år, og det stedet passer liksom ikke helt for en barnefamilie ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var på Puerto Azul rett før jul med to barn på 4 og 10 år. Det er et stort hotel nesten helt på toppen i Puerto Rico. Det er et fint hotell, men litt for stort for meg.. Ungene storkoste seg da, og det var jo det viktigste.. Det var aktiviteter for barn hver dag. Men vi var mer på stranden, følte det var mer oversiktlig der og ungene likte seg like mye der som ved hotellet.. Helt ok mat (all inclusive) fine rom om man har utsikt mot havet :) Dette var første gangen jeg reiste alene med barn, men er alt i alt fornøyd :) Og ungene maser om å reise tilbake :) Da blir det til et annet hotell litt nærmere stranden ;)

Skrevet

Vi bodde på Puerto Azul i november. 3 familier sammen. Veldig greit med leiligheter vegg i vegg :)

Utsikten er upåklagelig. Det tar heller ikke lang tid å gå til stranda. Anbefaler Amadores i så fall! Se opp for time-share - de er på hugget!

Veldig greit med all inclusive. Da kan dere spise i snack baren også. Synes den maten var helt ok, slik mat vi er vant med. Den maten som servertes inne i spisesalen klarte jeg ikke å bli fortrolig med. Da gikk det i knekkebrød med leverpostei (kiosk på utsiden) :)

De vasker 5 dager i uka, og vi møtte ikke på noe bugs før siste dagen, så det gjorde ikke så mye. Du kan leie vogn fra hotellet. Veldig koselige og behjelpelige ansatte. Da vi kom var det en svensktalende resepsjonist som tok i mot oss, og det var fint. De andre er gode å snakke engelsk da.. :)

Skrevet

Bodde på Cordial Green golf hotell. Kjempe greie leiligheter med soverom oppe. Vi hadde bare et lite soverom også hadde de barnesenger til tusta vår på 2 år. Funka kjempe fint. Lite kjøkken og kjøleskap så man kan lage seg mat selv.

De vasket hver dag og det var kjempe rent. De hadde oppvarmet badebasseng(barnebassenget) på vinteren.

Det ligger i Maspalomas og var i seg selv ikke en fantastisk plass, men nær Playa del Ingles som var bedre. Nydelig strand ca 20 min gange(så vidt jeg husker). Masse restauranter osv nede ved stranden/boder osv. Veldig barnevennlig.

De snakket engelsk i resepsjonen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...