Gå til innhold

Noen som har Liberopakke hjemme og kan hjelpe meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om du ikke er medlem i liberoklubben og har en liberopakke hjemme - kunne du da gitt meg den koden som står på innsiden av pakken? I lokket. 10 siffer (tall/bokstaver)

Skrevet

De vil jeg også ha:)Mottas med stooor takk:) :)

Skrevet

Hva skal man med de kodene? kan man bruke de på liberoklubben?

Er de kodene i plasten på toppen av pakkene?

Skrevet

de som er med i liberoklubben kan innen 9. april taste inn koder på en spesiell side og få penger igjen / eller premier pr 3 og 6 koder.

Skrevet

Litt sykt, fant en bleiepakke bare for å finne koden :P men fant ikke ut hvilken hvilke tall og bokstaver det var, var mer enn 10 i alle...

Skrevet

Er de siste. Hvis du har nye pakker.

Skrevet

Takk for at du minnet meg på det! Har vært høyt og lavt, fant 6 koder og har sent inn :) Supert opplegg! Greit nok å få en haug Libero produkter helt gratis!!!!

Skrevet

Takk for at du minnet meg på det! Har vært høyt og lavt, fant 6 koder og har sent inn :) Supert opplegg! Greit nok å få en haug Libero produkter helt gratis!!!!

Bare hyggelig! :) Var der i går og bestilte en pakke liberostæsj, hadde blitt litt utplukket, men stelleprodukter er alltid kjekt å ha!

Skrevet

Jeg visste ikke om det før i sted. Har vært bleiesentralen i huset er i 4 år, så gått med noen pakker... Akkurat åpnet den siste pakka fra bleiekrigen i 2010, men de kodene fungerer fremdeles. Har plastsortering, så lette gjennom plasten for de siste ukene. Fant 6 pakker..

Skrevet

Her er to koder:

647ITRKXPV

708ITXVRLU

Min har blitt så stor at jeg nesten ikke bruker libero produkter. Bruker kun bleie en sjelden gang på natterstid så jeg trenger ikke de kodene :)

Skrevet

Her er to koder:

647ITRKXPV

708ITXVRLU

Min har blitt så stor at jeg nesten ikke bruker libero produkter. Bruker kun bleie en sjelden gang på natterstid så jeg trenger ikke de kodene smile.png

Da sier jeg takk :-) Da var kvoten min fyllt opp. Minstemann slutter med bleier nå og jeg hadde 4 pakker allerede lagt inn. Så da blir det en pakke med Liberoprodukter til min beste venninne :-) Som bruker pampers bleier..

Skrevet

Her er to koder:

647ITRKXPV

708ITXVRLU

Min har blitt så stor at jeg nesten ikke bruker libero produkter. Bruker kun bleie en sjelden gang på natterstid så jeg trenger ikke de kodene smile.png

Da sier jeg takk :-) Da var kvoten min fyllt opp. Minstemann slutter med bleier nå og jeg hadde 4 pakker allerede lagt inn. Så da blir det en pakke med Liberoprodukter til min beste venninne :-) Som bruker pampers bleier..

Bare hyggelig ;)

Skrevet

Hadde så mange bleiepakker igjen fra "bleiekrigen" at jeg bare åpnet alle å slo inn kodene.Dermed får jeg spillefanten,sangbok,larveboken,penger igjen, liberoprodukter, rangle......kjempekjekkt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...