Anonym bruker Skrevet 31. mars 2012 #1 Skrevet 31. mars 2012 Er ute etter en test som slår ut positiv tidligst mulig. De strimlene fra billig tester slår ut på 25mlU/mL. Noen andre tester som også gjør det som kan kjøpes i butikk?
Gjest Shanti ♥ Skrevet 31. mars 2012 #2 Skrevet 31. mars 2012 RFSUs test er også ganske følsom! Min erfaring er dog at strimlene fra billige-tester slår ut mye tidligere enn 25 mIU/mL.. tror RFSU opererer med 20 eller 25. Clearblue skal også slå ut på 25, men som sagt; billige-tester er mer sensitive enn det som oppgis.
Topp 10. Skrevet 31. mars 2012 #3 Skrevet 31. mars 2012 Når skal man ha de tallene ? Ved IKM ? 1-2-3 dager før? Eller ? Vil så gjerne teste å se, men hadde Eggløsning i følge test tirsdag. Så venter i spenning. Håpet jeg kunne teste før torsdag men er vel da bare dpo 9....
Gjest Shanti ♥ Skrevet 1. april 2012 #4 Skrevet 1. april 2012 Du kan fint teste 8-9 DPO, men ikke stol på et evt neg resultat.. Selv fikk jeg positiv 10 DPO denne gangen (9 og 14 DPO de andre gangene, endte i SA)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå