Gå til innhold

På hvilken syklusdag/ mensdag ble dere scannet for første gang?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som overskriften sier, så lurer jeg på hvilken syklusdag/ mensdag dere hadde den første scanningen til prøverør?

Jeg har fått mensen i dag, men får ikke til å bli scannet hos gynekologen før til mandag, som da blir den 3. syklusdagen/ 3.mensdagen. Det er vel ikke for sent det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå vet jeg ikke hvordan behandlingen videre ser ut for deg. Jeg måtte komme 1 syklusdag til skanning og skulle sterte med medisiner på kvelden andre dag.

Pga at jeg hadde cyster på eggstokkene, ble det ikke noe den måneden.

Om du får tak i legen din spør han, men det er vel ikke så lett på en lørdag.

Lykke til:)

Skrevet

Ganske mye å sette seg inn i. Og det finnes tydeligvis mange behandlingsmåter.. Jeg har fått lest papirene mine litt mer nøye nå, og ut i fra de så kan jeg visst scannes på 2-3 syklusdag. Så da skal det visst gå bra med mandag da jo.

Og hvis scanningen ser bra ut, så skal jeg begynne på pergotime. Deretter Gonal F.

Siden du hadde syste på eggstokkene, så fikk du heller ikke starta på medisinene på kvelden den andre dagen da vel?

Tusen takk for lykkeønskninger, og lykke til du også! :D

Skrevet

Ganske mye å sette seg inn i. Og det finnes tydeligvis mange behandlingsmåter.. Jeg har fått lest papirene mine litt mer nøye nå, og ut i fra de så kan jeg visst scannes på 2-3 syklusdag. Så da skal det visst gå bra med mandag da jo.

Og hvis scanningen ser bra ut, så skal jeg begynne på pergotime. Deretter Gonal F.

Siden du hadde syste på eggstokkene, så fikk du heller ikke starta på medisinene på kvelden den andre dagen da vel?

Tusen takk for lykkeønskninger, og lykke til du også! :D

Ingen medisin er eller ivf på meg. Hadde flere runder med pergo i forbindelse med insiminasjon tidligere og det var nok grunnen til cystene. Den største var 6 cm.

Nå går jeg for EA.

Er det en grunn til at du bruker kombinasjon av pergo og

gonal f?

Skrevet

Kombinerer de fordi jeg skal ha en behandlingsform som gjør at jeg skal kombinere dem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...