IVFmamma Skrevet 31. mars 2012 #1 Skrevet 31. mars 2012 Som overskriften sier, så lurer jeg på hvilken syklusdag/ mensdag dere hadde den første scanningen til prøverør? Jeg har fått mensen i dag, men får ikke til å bli scannet hos gynekologen før til mandag, som da blir den 3. syklusdagen/ 3.mensdagen. Det er vel ikke for sent det?
fisken2015 Skrevet 31. mars 2012 #2 Skrevet 31. mars 2012 Kommer an på hvilken behandlign du skal ha. Jeg holder på med IVF i naturlig syklus og hadde første scanning på syklusdag 9.
Håpefull38 Skrevet 5. april 2012 #3 Skrevet 5. april 2012 Hadde første scanning på dag 2 eller 3. Husker ikke helt. Startet med medisiner på dag 3. Veldig greit å ta en scanning da for å sjekke at alt er ok. Dumt å måtte avbryte etter å ha brukt 10.000 på medisiner.
omatt Skrevet 5. april 2012 #4 Skrevet 5. april 2012 Hei! jeg har hatt kort regime på hvert forsøk og har hittil brukt gonal-f. Har scannet på sykusdag 2. En gang på syklusdag 3. Denne scanningen er for å se at alt er som det skal være før man setter igang med medisiner, slik jeg har forstått det. Lykke til!
IVFmamma Skrevet 5. april 2012 Forfatter #5 Skrevet 5. april 2012 Takk for tips! Jeg er godt i gang med hormoner og skanning nå! God påske!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå