Marsipanmor Skrevet 31. mars 2012 #1 Skrevet 31. mars 2012 Jeg må si jeg er usikker her.. For i det siste så våkner han mellom 24-02 og HYLER og skriker og vil overhodet IKKE sovne i senga si igjen.. Vi har alltid hatt mye problemer med at han våkner på natta, men det har gått bra og jeg har fått han til å sove i senga si igjen.. men nå er det noe som ligner raserianfall på natta og jeg bruker enten kjempelang tid på å få han til å sovne, ellers så tar jeg han bare med i senga vår, og da sovner han.. Jeg er på grensa til høygravid og har ikke ork til å holde på så mye om natta.. men så blir jeg usikker på hva jeg skal gjøre.. jeg vil ikke at han skal bli avhengig av å sove mellom oss nå som det snart kommer en baby.. og hvis jeg fortsetter å bare ta han med inn til oss så skjønner han kanskje at hvis han skriker nok så får han bli med? Jeg strides mellom å la han sove der fordi han har behov for nærhet eller være streng og slutte helt å ta han med inn til oss.. Jeg har prøvd noen netter å ikke ta han med, men det hjalp ikke, han fortsatte å våkne og skulle være med. Er litt rådvill jeg.. noen tips? Kan det være at han har en periode og at det går over?
Februarmamma 2011 og 14? Skrevet 31. mars 2012 #3 Skrevet 31. mars 2012 Jeg personlig ville latt ham bli med inn, men det spørs jo om dere har tenkt å samsove med baby etterhvert eller om dere kan leve med at han ligger mellom dere en periode. För det er nok en periode. Det trenger ikke nødvendigvis å bli vanskeligere å ta kampen engang senere, fordi om han får vilja si nå. Det viktigste syns no jeg, er at alle får nok søvn!
Marsipanmor Skrevet 31. mars 2012 Forfatter #4 Skrevet 31. mars 2012 Vi kommer til å ha babyen inne hos oss, i en slik seng som er inntil våres (så det blir så å si samme seng).. Jeg tenker også at det beste er å ta han med inn, for hvis det bare er en periode er det greit.. men hvis det skal bli en heidundrades kamp senere, er det bedre å ta den nå.. for jeg tenker det er dumt hvis han skal føle deg kasta ut og bli traumatisert da babyen kommer fordi babyen får sove der og ikke han... ikke lett det her.. og er jo heller ingen fasitsvar, som jeg gjerne skulle hatt! hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå