moota m storebror&lillebror Skrevet 31. mars 2012 #2 Skrevet 31. mars 2012 Jeg har bestilt 2 ganger og det har tatt ca 2 uker.
Anicura Skrevet 31. mars 2012 #3 Skrevet 31. mars 2012 Her har det tatt 1 uke fra bestilling til det kom i postkassa.
pip pip Skrevet 31. mars 2012 #4 Skrevet 31. mars 2012 Jeg har også erfaring med kort leveringtid hos Sparkjop.no
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2012 #5 Skrevet 31. mars 2012 Hm..med andre ord så får jeg bare vente å se:) Er jo påske nå, så kommer nok uke etter dag håper jeg! Bestillte på tirsdag...
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2012 #6 Skrevet 31. mars 2012 Veldig rask levering hos meg. Bestilte mandag kveld, tirsdag morning fikk jeg mail om at pakken var sendt og onsdag hentet jeg pakken. Nå ble pakken bare sendt fra butikken som er ca 15 minutter vekke da (ja, vet jeg bare kunne dratt på butikken å handlet, men syntes det var lettere over nett). Spørs helt på hvor nærmeste Sparkjøp butikk hos deg er. Om du bor i Førde og nærmeste sparkjøp butikk er i trondheim, så tar det litt tid. (For øvrig, så vet jeg at det er sparkjøp i førde og Bergen ville vært nærmere enn trondheim, men du ser vel poenget.. ;p)
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2012 #7 Skrevet 31. mars 2012 Veldig rask levering hos meg. Bestilte mandag kveld, tirsdag morning fikk jeg mail om at pakken var sendt og onsdag hentet jeg pakken. Nå ble pakken bare sendt fra butikken som er ca 15 minutter vekke da (ja, vet jeg bare kunne dratt på butikken å handlet, men syntes det var lettere over nett). Spørs helt på hvor nærmeste Sparkjøp butikk hos deg er. Om du bor i Førde og nærmeste sparkjøp butikk er i trondheim, så tar det litt tid. (For øvrig, så vet jeg at det er sparkjøp i førde og Bergen ville vært nærmere enn trondheim, men du ser vel poenget.. ;p)
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2012 #8 Skrevet 31. mars 2012 Men jeg har bestilt med giro, så da må de sjekke at jeg er kredittverdig osv, tar vel litt ekstra tid. Liker å se igjennom tinga før jeg betaler. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå