Gå til innhold

Når man bestiller hos sparkjøp.no. Hvor lang tid tar det før det kommer i posten?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg har bestilt 2 ganger og det har tatt ca 2 uker.

Skrevet

Her har det tatt 1 uke fra bestilling til det kom i postkassa.

Skrevet

Jeg har også erfaring med kort leveringtid hos Sparkjop.no :)

Skrevet

Hm..med andre ord så får jeg bare vente å se:) Er jo påske nå, så kommer nok uke etter dag håper jeg! Bestillte på tirsdag...

Skrevet

Veldig rask levering hos meg. Bestilte mandag kveld, tirsdag morning fikk jeg mail om at pakken var sendt og onsdag hentet jeg pakken. Nå ble pakken bare sendt fra butikken som er ca 15 minutter vekke da (ja, vet jeg bare kunne dratt på butikken å handlet, men syntes det var lettere over nett).

Spørs helt på hvor nærmeste Sparkjøp butikk hos deg er. Om du bor i Førde og nærmeste sparkjøp butikk er i trondheim, så tar det litt tid.

(For øvrig, så vet jeg at det er sparkjøp i førde og Bergen ville vært nærmere enn trondheim, men du ser vel poenget.. ;p)

Annonse

Skrevet

Veldig rask levering hos meg. Bestilte mandag kveld, tirsdag morning fikk jeg mail om at pakken var sendt og onsdag hentet jeg pakken. Nå ble pakken bare sendt fra butikken som er ca 15 minutter vekke da (ja, vet jeg bare kunne dratt på butikken å handlet, men syntes det var lettere over nett).

Spørs helt på hvor nærmeste Sparkjøp butikk hos deg er. Om du bor i Førde og nærmeste sparkjøp butikk er i trondheim, så tar det litt tid.

(For øvrig, så vet jeg at det er sparkjøp i førde og Bergen ville vært nærmere enn trondheim, men du ser vel poenget.. ;p)

Skrevet

Men jeg har bestilt med giro, så da må de sjekke at jeg er kredittverdig osv, tar vel litt ekstra tid. Liker å se igjennom tinga før jeg betaler.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...