Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken lekematte har dere? Størrelse og pris, samt hvor jeg får kjøpt den :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har en puslespillmatte fra Nille.

Lekebutikker og babyutstyrsbutikker har lignende.

Skrevet

Jeg ville mye heller kjøpt en litt stor treningsmatte i en sportsbutikk enn de puslspillmattene. Vi hadde den typen og med en gang ungene ble store nok til å plukke dem fra hverandre begynte biter å forsvinne. Desuten tar det tid å holde orden på de bitene dere har. Anbefaler dem klart ikke. De ser morsomme ut de første ukene, senere blir de et stort irritasjonsmoment.

Skrevet

Baby-gym-matte fra XXL, den har vi:) Vi fikk den i gave, tror den koster ca 400 kr. De har noen spesielt til baby, vår er blå me motiv av en bil på.

Skrevet

Air-Mat 749-, på babyshop 100x180.

Gjest <3gutt11&?2012+engler<3
Skrevet

Air-Mat kjøpt på barnas hus :)

Skrevet

Vi er kjempefornøyde med puslespillmatta vår. Betalte 199,- på lekebutikken, myye billigere enn de andre og i tillegg kan vi tilpasse størrelsen slik at den ikke trenger å være kjempestor når småen ikke bruker mer enn fire biter av den uansett. Ypperlig i ei stue som er litt trang her og der.

Skrevet

HAr lekematten fra nille 179,- puslespill kjempe fin

Gjest stårma
Skrevet

Vi har puslespillmatten fra Nille og er veldig fornøyd. Veldig greit å bare pusle den fra hverandre og pakke ned og ta med på f.eks hytta, tar liten plass og putter den oppi plast-vesken den kom i. er også veldig greit at man kan endre størrelsen ved å pusle den om til firkantet eller avlang, avhengig av hvor vi har den.

Skrevet

Tusen takk for svar. Denne matten fra Nille, er ikke den tynn? Dvs, lett å rive av løse deler? Vi har to katter, og den ene er fæl til å gnage på ting. For tiden bruker jeg en relativt tynn treningsmatte til tulla, men katten spiser den opp dersom han får tilgang til den. Jeg trenger en matte som er trygg for både baby og katter. Gjerne en som er tykk og litt "seig" og vond å rive av biter fra. Har sett en matte som ser bra ut på helsestasjonen, men ingen ser ut til å vite hvor den kan kjøpes. Sukk, skal ikke være lett, dette :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...