Gå til innhold

"Knivstikk" og smerter ved/i livmormunnen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 30+6 i dag og har de siste dagene kjent akkurat som små knivstikk og murringer ca der livmoråpningen er. Murringene minner om menstruasjonssmerter..

Tror dere det kan være noe modning på gang, eller er dette bare helt vanlig og har ikke noen betydning for modning og slikt? Det er ikke slik at jeg er bekymret for noe altså. Har litt kynnere, men ikke noe særlig mye, så er ikke redd for noe premature rier eller noe. Bare lurer på om dere har noen erfaring med dette eller kunnskap om det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har også hatt sån knivstikk følelse. trudde det kanskje var noe i sammenheng med bekkenløsning, men er ikke helt sikker. men trur ikke det påvirker til for tidlig følsel, for har hatt det siden ca uke 30 og er nå uke 40 :P det har kommet å godt litt hele tiden. lykke til ^^

Skrevet

har også "knivstikk" følelse - trur det er noe med at ungen treffer en nerve av og til?

Skrevet

Oki og tusen takk for svar :) Nei tror ikke det har med prematur fødsel og sånt å gjøre, kjennes ikke sånn ut ihvertfall :)

Kan godt være at det er barnet som treffer en nerve.. Det har jeg ikke tenkt på ;)

Ha en fin lørdagskveld!

Skrevet

Jeg hadde det med min gutt i slutten av svangerskapet, og det er helt vanlig ifølge min jordmor. Modning, baby treffer nerve, hodet fester seg, og baby kommer lengere ned i bekkenet var svaret jeg fikk! :)

Skrevet

Jeg hadde det med min gutt i slutten av svangerskapet, og det er helt vanlig ifølge min jordmor. Modning, baby treffer nerve, hodet fester seg, og baby kommer lengere ned i bekkenet var svaret jeg fikk! :)

Oj det var jo spennende ting :) Tusen takk for svar! Håper på så pass modning at det fører til at jeg slipper overtid denne gangen ;)

Skrevet

Og nå som du har rundet uke 30 blir det bare mere og mere spennende! til tross for at det er nå de ordentlige plagene starter er det fra uke 30-40 jeg syntes var mest spennende. Nå skjer det virkelig ting fra dag til dag :) Og som ble skrevet lengere opp, så har det ingenting å si for å føde tidligere. Jeg fødte 6 dager før termin med hadde det slik i to måneder før jeg fødte. Lykke til! :)

Skrevet

har det slik jeg og, er jeg er bare i uke 26..men ubehagelig er det..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...