kaklemor Skrevet 31. mars 2012 #1 Skrevet 31. mars 2012 Først; Lillemann er så utrolig kald på hender og føtter, sånn kald at jeg grøsser når han er nær meg på bar hud! Hva skal jeg ha på han på føttene? (hender er vel kalde pga han spiser på dem konstant...) Andre; Han blir så utrolig fort tørr, på armer og lår. Smører og smører men blir ikke bedre syns jeg. Har kuttet ned på bading så det er en gang i uken om ikke behovet sier noe annet. Bruker kun olje/litt badesåpe til babyer (first touch bath) Tredje; Hvordan kan jeg få flyttet dupp nr 2 til en time/ halvannen senere? Merker at når han sover andre dupp fra 13:00-15:00 så blir det litt problematisk på kvelden Ellers så koser vi oss så mye vi kan.. Hatt en dag i går med oppkast x2 og klarte ikke å holde på maten når han rørte på seg. I dag ser det ut til å forhåpentligvis gå bedre *bankibordet* Ha en flott dag og takk for svar
kaklemor Skrevet 31. mars 2012 Forfatter #2 Skrevet 31. mars 2012 det er forresten ikke atoepisk eksem (hvordan skrives det?? )
1down Skrevet 31. mars 2012 #3 Skrevet 31. mars 2012 Ang kalde føtter - jeg har kjøpt noen sokker på nameit som er veldig gode, ull/bomull blanding, men tynne. Da er føttene varme og gode Min lille blir også fort tørr, har ingen gode råd dessverre. Vi bader sjelden og kun i olje. Hva smører du han med? Ang duppene - når er første dupp ferdig?
zassy☆ Skrevet 31. mars 2012 #4 Skrevet 31. mars 2012 Ang smøring, lykkelig som liten kremen fungerer kjempebra på snuppa vår, all tørr hud forsvant, den kan brukes både i ansikt og på kropp.
zassy☆ Skrevet 31. mars 2012 #5 Skrevet 31. mars 2012 Ang smøring, lykkelig som liten kremen fungerer kjempebra på snuppa vår, all tørr hud forsvant, den kan brukes både i ansikt og på kropp.
hel1a og aprilsnuppa Skrevet 31. mars 2012 #6 Skrevet 31. mars 2012 Er blir snuppa kald på føttene når hun bruker strømpebukse som er stramt inntil huden(vanlig strømpebukse) og om den ikke er 100% ull.
Gjest Hercule Poirot Skrevet 31. mars 2012 #7 Skrevet 31. mars 2012 Ang. kald på hender og føtter: Ull, ull, ull.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå