Gå til innhold

Er drittlei!!

Anbefalte innlegg

Gjest April barn <3
Skrevet

Har termin 13.April og selvfølgelig både glad og takknemlig for at vi venter barn nr to. Men nå har ordene Lei og Utålmodig fått helt ny betydning for meg.Har vært sykemeldt siden uke 20 pga bekkenløsning, hatt nedpress og kynner siden jul og nå får jeg ikke sove heller! Er antakelig derfor jeg er så fryktelig lei. Baby er blitt roligere og bekkenet er mest vondt når jeg er i aktivitet så jeg skjønner ikke hvorfor søvnen uteblir.

To netter i forrige uke våknet jeg med masrier og løs mage, men alt stoppet opp på morgenkvisten. Sukk, jeg trenger to ting: fødsel og søvn!!

Idag begynte jeg å gråte på kjøkkenet for mannen lagde sitron saft til meg, enda han vet at jeg kun liker bringebærsaft. Også gråt jeg når han fortalte at svigermor skulle komme hit på overnatting til imorgen.. Jeg vil være i fred for tiden. Uff, jeg som aldri gråter!

Regner med vi er flere som sliter nå på slutten..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skriver under på denne.. Har termin 5. April og er så lei som jeg aldri trodde jeg kunne bli. Har bekkenløsning, men ikke spes vondt i bekkenet, men det presser på nerver som går nedover den ene foten, så jeg har konstant vondt i den. Og dess større og nermere termin jeg kommer dess mer trykk blir det på disse nervene og vondere blir det.. En god natt søvn har jeg ikke hatt på de siste 4 månedene og for å gjøre allt mye bedre, så har jeg de siste dagene fått en kraftig forkjølelse og hoster og snørrer værre enn noen gang.

Håper så inderlig denne ungen melder sin ankomst snart nå!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...