vårbaby:-) Skrevet 30. mars 2012 #1 Skrevet 30. mars 2012 Er i uke 39+4, og til tider er det ubehagelig å tisse.. Kjennes ut som babyen presser på blæren eller noe. Har akkurat testet for urinveisinfeksjon og det er det ikke... Noen som opplever det samme?
mamma til 3 gullunger<3 Skrevet 30. mars 2012 #2 Skrevet 30. mars 2012 Jepp, særlig hvis det er lenge siden jeg har vært og tisset og det er mye urin i blæren Da er det vondt og meget ubehagelig og må bruke litt tid på å få alt ut...
bitthen Skrevet 30. mars 2012 #3 Skrevet 30. mars 2012 Ja, kjempevondt, særlig om natta når jeg har spart opp en god del før jeg våkner og må på do. Og så ligger baby som et konstant press på blæra så det er veldig vondt også før jeg må tisse også.
Håpefull38 Skrevet 30. mars 2012 #4 Skrevet 30. mars 2012 Jepp, særlig hvis det er lenge siden jeg har vært og tisset og det er mye urin i blæren Da er det vondt og meget ubehagelig og må bruke litt tid på å få alt ut... Slik har jeg også det. I tillegg har snuppa begynt å bruke blæra til fotball nå, så da kommer det et lite hyl. Det er veldig ubehagelig!
dorri Skrevet 31. mars 2012 #5 Skrevet 31. mars 2012 JA! Jeg også. Testet for uvi senest torsdag. Og kunne ikke skjønne at resultatet var neg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå