mer enn bare mor Skrevet 30. mars 2012 #1 Skrevet 30. mars 2012 Føler at antall kynnere (+ at de er vondere og lengre) har økt den siste tiden, så kanskje det er et tegn på at det begynner å modnes?? jeg er 36+5.. Var på vekstkontroll i går hvor legen satta meg opp til en ny kontroll om 2 uker med følgende kommentar: men det er så nærme termin så du har kanskje alt født! Tenkte ikke så mye over det der og da, men kan han se noe som tegn på at det nærmer seg? At ungen ligger langt nede i bekkenet kanskje? (han sleit veldig med å måle hvor stor ungen var siden han lå så langt nede..) er 2.gangs så sist jeg var hos jordmor var ikke hodet festet, men det sies jo at det ikke alltid gjør det når man er 2.gangs.. med førstemann hadde hodet festet seg for lengst.... hm.. litt tanker fra meg dette men, plages dere mye med kynnere?
Alves Skrevet 30. mars 2012 #2 Skrevet 30. mars 2012 Hei..Jeg har ikke akkurat vaert plaget med kynnere..Men di har vaert der for aa si det saann:) For 2 uker siden hadde jeg itillegg masse murringer og skrev et innlegg om det. Men er naa i uke 39 og murringer har stoppet opp..Har noen kynnere naa og da,men ikke paa langt naer saa mange som jeg har hatt. Stille före stormen kanskje...Hvem vet..Spennende tid dette her:)
bitthen Skrevet 30. mars 2012 #3 Skrevet 30. mars 2012 Jeg har hatt masse kynnere til tider, kraftige og regelmessige også. Men da jm sjekket meg i forgårs lå mini laaaaangt oppe og jeg var helt umoden. Er i uke 37 nå. Hodet har ikke festet seg, ikke tror jeg det kommer til å gjøre det heller for bekkenet mitt er nok for lite. Om han ligger langt nede kan det jo være et tegn på at det ikke er alt for lenge igjen? Men vanskelig å si - lykke til i allefall
mamma snart til 3:) Skrevet 30. mars 2012 #4 Skrevet 30. mars 2012 Har termin i dag å har hatt masse kynnere å masse Modnings rier di siste 2 månedene. Er korrekt att babyen ikke behøver å feste seg el sige helt nes når man er flergangs. Er 3 gangs jeg. Så om det er tegn på att du føder før tiden vet vell ingen.. Jeg har vært føde klar i over en måned i følge jm... Sitter no her.. Uansett, lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå