Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei er snart 14 uker på vei med mitt3 barn :) Har dei sista 2 vekene kjent vonde stikkinger og verk i korsryggen og i og rundt skambeinet... går me beina spredd når eg reiser meg opp etter og ha sittet eller ligget.. merker de spesielt etter og ha vert på jobb, har en jobb der eg løfta og bærer mye... sikkert tilsammen 3-400 kilo tilsammen på en dag... ka ska eg gjere?? eg er i tilleg bare vikar/ ekstra vakt... har jobbet der i 8 uker.. tenker og på dei fødselspengene... har eg rett på dei om legen meina eg må sjukmelde meg??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Les meir om bekkenløsningsplager lenger ned på forumsida. Bla ned til du finn korrekt emne....er langt nede.... Viktig å ta symptoma på alvor og få korrekt behandling/hjelp slik at du ikkje får varige plager - enkelte får plager mange år etterpå dersom dei ikkje tar det på alvor...

Når det gjeld resten bør du kontakte lege og/eller NAV for å få svar på dette. Sjekk evt NAV sine nettsider. Mulig det også står ein del på nettsidene her dersom du leiter lenger ned på forumsida....

God bedring og lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...