solfrøken-♂♂♂ Skrevet 30. mars 2012 #1 Skrevet 30. mars 2012 Lille er 4 mnd så jeg kjøpte NAN 2 til han, men det virker som han ikke liker den.. NAN 1 har har drukket som bare det av.. Er det forskjell på smaken på de to?? Er det sånn at han Må ha NAN 2, hvis han ikke liker den, kan vi fortsette å bruke NAN 1?????
Gjest <3gutt11&?2012+engler<3 Skrevet 30. mars 2012 #2 Skrevet 30. mars 2012 Om du smaker selv, så er det en liten endring i smaken. Noen ungen må venne seg til smaken av NAN2, gutten vår måtte det, tok noen dager, så var spisingen tilbake til normalen. Saken er jo den at NAN2 inneholder det barnene på 4 mnd+ trenger, om du ser på pakningen for NAN1 og NAN2, så ser du hva det er mer og mindre av Prøv noen dager til, se om det går seg til, blir det for lite mat iløpet av dagen, så kan du jo evntuelt prøve ut HIPP sin mme, noen unger går over til HIPP når de ikke liker endringen av NAN1 til NAN2.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 30. mars 2012 Forfatter #3 Skrevet 30. mars 2012 Kan ikke huske at storebror på snart 8 reagerte på smaken på de to når han fikk NAN..... men det er jo noen år siden... =) Mellomste fikk kun mm, så han fikk vel aldri prøve engang... Lillebror ammer i hovedsak på dagen, men ville ikke ha kveldsflaska i går.. Og så har han de siste dagene fått litt NAN på dagen etter amming. Greit å vite at det er en viss smaksforskjell, så er det ikke det at han ikke vil ha flaske lenger.. Da får vi bare venne han til smaken =) Han har drukket litt i dag (på dagen) men vil helst ikke ha... (drikker vel bare for å få meg til å slutte å mase om dette) Tusen takk for svar =) =)
Gjest <3gutt11&?2012+engler<3 Skrevet 30. mars 2012 #4 Skrevet 30. mars 2012 Er ikke alle unger som reagerer på smaken fikk jeg beskjed om av helsesøstra da jeg forhørte meg (når sønnen ble noe skeptisk til flaskens innhold) Er noen av de som blir vant til smaksendringen med en gang, mens andre trenger litt tid på seg Men gi det noen dager, så ser du jo om det blir noen bedring i det, om ikke så kan det jo hende det hjelper å prøve annen flaske/tut
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 30. mars 2012 Forfatter #5 Skrevet 30. mars 2012 Han er ikke veldig villig til den NAN2 melka, så gubben kjøpte en Hipp bare sånn i tilfelle... Så da får vi se hvordan det går gjennom helga =) =) Thanx =)
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2012 #6 Skrevet 30. mars 2012 HIPP er MYE bedre på smaken en NAN. Nan smaker bare jern.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå