Anonym bruker Skrevet 30. mars 2012 #1 Skrevet 30. mars 2012 Min lille er nå 9 uker og har full ammet helt til for 2 uker siden, han reagerer veldig på melken min har veldig mye vondt i magen. Har hatt lange gråte tokter på kvelden da roer han seg med en gang han får flaske med nan. Velger dette da han blir fornøyd istedenfor og gråte sg bort. da sover han også godt. Men nå i det siste skal han spise hver time på natten , jeg har godt med melk det spruter ut. han drikke masse og raper men vokner etter 1 time igjen og vil ha mer. Noen råd? Burde jeg gi flakse på natten kanskje også. men da får jeg så melke spreng. huff ikke lett
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2012 #2 Skrevet 30. mars 2012 Høres ut som økedøgn. Ville absolutt bare fortsatt ammingen. Det er hardt når du står i det, men det går over:) Hvis du begynner med flaske vil jo prouksjonen dale, og da er jo formålet med økedøgn bortkastet.
NoraLill82 Skrevet 30. mars 2012 #3 Skrevet 30. mars 2012 Økedøgn eller utviklingssprang er mine tips... Det er ikke sikkert det er noe i melka di som babyen ikke tåler, det er ganske vanlig at de er urolige på kvelden, er våken mange timer i strekk, gråter og er utilpass. Babyen min hadde god nytte av å die fra samme brystet i 3 timer (altså ikke i strekk, men at jeg ikke gav det andre brystet før etter 3 timer), slik fikk hun i seg godt med den fete melken og ikke så ofte den tynne, sukkerrike formelken. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå