Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er erfaringene deres?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

her i huset ville ikke prinsen ha NAN, så hipp ble alternativet. Han har fått pupp for det meste, så erstatningen var bare av og til.

Men ja, Hipp var best for lillemann! :-)

Skrevet

Ville ikke ha Nan her heller, tror jeg da, kan være det var flaskesmokken som var problemet. Hun tok hvertfall flasken uten problemer når vi byttet til Hipp og Mam.

Hatt lite mageproblemer, men har hatt reaksjon på melk nå i senere tid(merket det ved introduksjon av yoghurt.)

Skrevet

Ville ikke ha Nan her heller, tror jeg da, kan være det var flaskesmokken som var problemet. Hun tok hvertfall flasken uten problemer når vi byttet til Hipp og Mam.

Hatt lite mageproblemer, men har hatt reaksjon på melk nå i senere tid(merket det ved introduksjon av yoghurt.)

Fikk forøvrig mme i tillegg til mm her også.

Gjest <3gutt11&?2012+engler<3
Skrevet

Her er det vist NAN som gjelder, er det som er brukt til storebror, og det som brukes for lillesøster også, på storebror brukte vi colete på sykehuset, men så gikk vi over til hipp når vi dro hjem, det var vist ikke noe han ville vite av, prøvde da nan, og det gikk lett. Så vi prøvde nan på lillesøster når ammingen ble utelukket, og har ikke behøvd å gå over til noe annet :)

Skrevet

Her gikk både Nan og Hipp ned på høykant. Men selv synes jeg Hipp smakte best. Smakte litt sån mais-ish..

Hva med å bytte litt på? Blir vel kjedelig å bare drikke det samme hele tiden.

Skrevet

Har brukt begge, men lillemor ble dårlig i magen (grønn bæsj) av Nan, så her bruker vi Hipp og er veldig fornøyd med den :)

Skrevet

vi bruker kun hipp. prøvde nan men gulpet veldig mye av den. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...