Aprilia Skrevet 30. mars 2012 #1 Skrevet 30. mars 2012 Er i uke 32 i følge ul termin. i følge menstermin er jeg 34 uker på vei. på kontroll denne uka mente jordmor at jeg mulig kan forvente fødsel i begynnelsen av mai, da babyen ligger godt ned i bekkenet med hodet. så ser ut som menstermin stemmer. i dag fikk jeg en del blankt slim med noe hvitt i på papiret under toalettbesøk. Kan dette være litt av slimproppen? i såfall er ikke det litt tidlig? Blir litt bekymra. vil absolutt ikke ha noe fødsel nå! I mitt første svangerskap gikk slimproppen samme dag som fødsel i uke 38.
mrsrogaland. Skrevet 30. mars 2012 #2 Skrevet 30. mars 2012 Noen ganger kan det være likhet med fødslene, men det trenger overhode ikke være det. Så prøv å ikke sammenlign og tenk at dette svangerskapet er et nytt et. Slimproppen min gikk 7 uker før jeg fødte 6 dager før termin. 2 cm åpning og moden, så det trenger ikke bety noe.. Man får også mere utflod på slutten, så trenger ikke være slimproppen. Og om det er det så betyr det ikke nødvendigvis fødsel. Du kan føde i morgen, men mest sansynlig går du mange uker til.
Aprilia Skrevet 30. mars 2012 Forfatter #3 Skrevet 30. mars 2012 Det har ikke kommet noe mer i dag, så satser på at det var vanlig utflod:)så regner vi med at lillesøster holder seg inne i magen noen uker til;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå